У рамках проекту "Обіди для лікарів" український бізнес доставив 30 тисяч благодійних обідів медикам.

Київ. 13 серпня. УНІАН. З початку епідемії коронавірусу і введення в Україні карантину соціально відповідальний бізнес об'єднався для розвитку благодійного проекту "Обіди для лікарів" у рамках ініціативи #ПідтримуюЛікарів", створеної Інститутом когнітивного моделювання у співпраці з Міністерством охорони здоров'я.

Про спільну роботу для допомоги українським медикам і про результати проекту організатори розповіли під час прес-конференції в УНІАН.

Фото УНІАН

Як повідомила ініціатор проекту і співвласниця ресторанного холдингу, який об'єднує ресторани "MAFIA", "CASTA", "BAO", "NAM", "Georgia", Оксана Середюк, на початку карантину близько двох тижнів ресторани готували обіди для медиків самостійно. Але після посту в соцмережі Facebook із закликом приєднуватися для допомоги лікарям кількість компаній-учасників зросла до п'яти, включаючи постачальників продуктів і упаковки.

"Карантин навчив нас дуже багато чого. Він об'єднав бізнеси, об'єднав зусилля. Ми стали гуманнішими і відчули, що ми, як українці, як нація, можемо внутрішніми силами допомогти один одному. На сьогодні ми доставили 30 тисяч обідів нашим лікарям, які працюють у лікарнях "на передовій", - наголосила вона.

Проект запрацював у трьох великих регіонах - Київському, Харківському і Дніпропетровському, а також в Луцьку і Полтаві. У комплект для кожного медика входили перша, друга, третя страва, салат і напій.

"Ми дуже вдячні такій співпраці і можливості забезпечити благодійну доставку своєї продукції - морозива і заморожених напівфабрикатів - до 8 лікарень України", - зазначив генеральний директор компанії "Три ведмеді" Андрій Тищенко.

Як наголосив в. о. генерального директора "AB InBev Efes Україна" Денис Хренов, проект став незалежною платформою для співпраці бізнесу.

"З огляду на те, що наша компанія займається, в першу чергу, виробництвом пива, були розбіжності з Міністерством охорони здоров'я. Ми довго шукали канали безкоштовних поставок лікарям своєї безалкогольної продукції, такої як квас, і знайшли цю можливість у проекті. Користуючись нагодою, скажу, що український бізнес стає дедалі соціально відповідальнішим і йому необхідно, щоб держава йшла назустріч, а не створювала перепони", - зазначив він.

Генеральний директор "METRO Cash&Carry Україна" Тіно Цайске наголосив, що компанія без сумнівів приєдналася до ініціативи на самому початку і готова продовжувати співпрацю як постачальник свіжих продуктів.

"Наша компанія має дуже велику історію благодійної допомоги у світі, і коли почалася епідемія, ми були одними з перших, хто шукав можливості допомогти суспільству подолати цю кризу", - сказав він.

Цайске додав, що паралельно компанія запустила ініціативу "Метро:Герої" для підтримки співробітників магазинів, які залишалися на робочих місцях і несли посилену відповідальність за здоров'я клієнтів.

"Криза виявляє в людях добрі пориви - ініціативні люди готові відгукуватися на такі заходи, допомагати комусь і робити добро. Ми з нашою командою з задоволенням побули в цьому проекті і готові далі розвиватися і допомагати лікарям", - сказав співвласник компанії" Альфа-Пак Київ" Олександр Коростельов.

Також учасники прес-конференції анонсували ідею створення Асоціації ресторанної індустрії в Україні, яка б об'єднувала рестораторів, постачальників продуктів тощо для швидкого реагування на виклики, які виникають і для нових благодійних акцій у майбутньому.

Фото з прес-конференції: https://photo.unian.ua/theme/98726-press-konferenciya-v-unian-kak-ukrainskiy-biznes-pomogaet-medikam-rezultaty-i-perspektivy-sotrudnichestva.html