Громада «Русанівських садів» не блокує будівництво мосту на Троєщину, а виступає проти будівництва з'їздів на Горбачиху і «Русанівські сади», тому що це «знищить 300 гектарів рекреаційної території Києва».

В прес-конференції взяли участь: Вадим Тищенко - голова ГО "Русанівські сади", Віктор Петрук – транспортний інженер, фахівець в галузі транспортного аналізу та планування, Віктор Глеба – експерт з державного управління та містобудування у Національній академії державного управління при Президенті України, Людмила Шашкіна – представник ГО «Воскресенська слобода», Слава Медведенко – представник ГО «Микільська Слобідка», Олена Фатєєва – громадський діяч (ГО «Перше право», захисниця заказнику Урочище Горбачиха).

Фото УНІАН

Київ. 24 червня. УНІАН. Громада Дніпровського району Києва сподівається на діалог з владою в питанні будівництва Подільсько-Воскресенського мосту.

Відео дня

На прес-конференції в агентстві УНІАН керівник громадської організації «Русанівські сади» Вадим Тищенко нагадав, що у серпні 2019 року в Дніпровському районі відбулися громадські слухання, під час яких 630 жителів дачного масиву «Русанівські сади» висунули свої вимоги щодо будівництва Подільсько-Воскресенського мосту.

За словами Тищенка, однією з головних вимог було зробити так, аби не було з’їздів з Подільсько-Воскресенського мосту на територію, зокрема, дачного масиву «Русанівські сади», урочища Горбачиха. Вимоги громади, за його словами, розглянуті владою не були.

Крім того, підкреслив він, на територію "Русанівських садів" неможливо буде нормально пропустити спецтехніку, адже дорога, якою начебто планується це зробити, дуже вузька.

«Вчора ми подали офіційний лист на ім'я голови КМДА з нашими вимогами. Ми сподіваємося, що буде зустріч ближчим часом, ми відкриті до діалогу», - сказав Тищенко.

Він наголосив, що громада не проти будівництва метро на Троєщину, а проти з'їздів на територію «Русанівських садів». «Ми готові всіляко допомагати для того, щоб жителі лівобережжя отримали сучасну транспортну інфраструктуру», - додав керівник ГО.

Фото УНІАН

Своєю чергою, представник ГО «Микільська Слобідка», професійний баскетболіст Станіслав Медведенко висловив думку, що з'їзди на «Русанівські сади» та вулицю Центральна Садова «нічого не змінять, тільки роблять більше проблем».

«Для мене дуже зрозумілим стає в цьому всьому світлі, чому влада не хоче робити парк на Микільській Слобідці: бо вони хочуть пустити туди нам більше автівок. Уже там плюс 10 тисяч людей проживає, шкіл немає. А влада займається такими, я вибачаюся, речами, як унеможливлюють життя людей в нашому районі», - сказав він.

На думку Медведенка, відбувається ситуація, коли «лобами зіштовхують людей». «Хочуть протиставити Микільську Слобідку, «Русанівські сади», Троєщину - нам не потрібно цього робити», - наголосив він.

Крім того, представник ГО «Воскресенська слобода» Людмила Шашкіна зазначила, що їхня організація була утворена в 2012 році при першому приїзді будівельників на озеро Радунка - для його збереження від забудови. Серед проблемних питань будівництва Подільсько-Воскресенського мосту, які вбачає громадськість, вона, зокрема, назвала «істотні протиріччя» чинному Генеральному плану Києва. !Будівництво об'єкту ведеться за старою проектною документацією, без врахування громадських слухань та інших пропозицій громадськості», - сказала Шашкіна.

Також, за її словами, проект Генплану Києва та проектне рішення будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу «надають можливість комплексної забудови території Горбачиха, що є грубим порушенням чинного законодавства України».

Також представник ГО наголосила, що складне інфраструктурне будівництво із залученням великої кількості багатотонажної техніки обов'язково мало би передбачати створення окремих під'їздних шляхів.

Своєю чергою, транспортний інженер, фахівець в галузі транспортного аналізу та планування Віктор Петрук наголосив, що «Русанівські сади» сьогодні ніяк не перешкоджають будівництву мосту і метро, тому що міст «повністю пройшов «Русанівські сади» від Горбачихи і до залізниці».

«Друге - міст, насправді, не будується і ніколи не будувався на Троєщину. Це політична спекуляція. Міст будується, згідно із затвердженим проектом... Подільським мостовий перехід починається, титул мосту, на вулиці Межигірській і закінчується на бульварі Перова. Ніяких з'їздів в бік Троєщини цей проект не містить, і реалізовуватися вони наразі не будуть у складі цього мосту», - сказав він.

Петрук додав, що «метро на Троєщину ніхто не будує». «Тому що станом на сьогодні, на 2020 рік, не існує проекту метро на Троєщину, не існує проекту Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену. Він ще не замовлений, не розроблений, не пройшов експертизу. І на нього в найближчі 10 років у нас не буде фінансування», - зазначив він.

За словами експерта, якщо хтось думає, що міст необхідно негайно у будь-якому варіанті запустити, тому що це начебто має покращити транспортну ситуацію в місті, то ці люди «помиляються». «Транспортна модель показує, що якщо автомобільна частина мосту буде запущена без громадського транспорту, а це не відбудеться, тому що немає проекту метро на Троєщину, то це не покращить, а суттєво погіршить транспортну ситуацію в місті. Це не очевидний висновок, але транспортна модель підтверджує цю гіпотезу», - сказав Петрук.

Громадський діяч Олена Фатєєва також підкреслила, що громада «Русанівських садів» не блокує будівництво мосту на Троєщину, а блокує будівництво з'їздів на Горбачиху і «Русанівські сади», тому що це, зокрема, «знищить 300 гектарів рекреаційної території Києва».