Київ. 24 лютого. УНІАН. Українське державне підприємство поштового зв'язку (УДППЗ) «Укрпошта» в 2016 році планує залучити додаткових клієнтів за рахунок оптимізації роботи відділень і надання нових адміністративних послуг, повідомив на прес-конференції в УНІАН в. о. генерального директора підприємства Ігор Ткачук.

«Головна мета цього року - зробити так, щоб черг в «Укрпошті» не було, а кількість клієнтів збільшилася. Це можливо за рахунок автоматизації робочих місць і робочих процесів, ремонту та оптимізації приміщень, і це буде зроблено в 2016 році», - сказав Ткачук. Також він додав, що компанія планує розширити перелік надання адміністративних послуг.

За його словами, в 2015 році «Укрпошта» почала доставляти товари з Китаю за 7 днів, а також запровадила доставку кореспонденції в межах міста протягом дня, якщо відправка здійснюється до обіду. Також компанія запровадила прискорене пересилання між обласними центрами, яке передбачає доставку протягом 1-2 днів. «З 1 лютого ми запустили нову послугу доставки поштових відправлень вагою від 30 до 400 кг», - додав Ткачук.

Підприємство також планує розвивати напрямок надання адміністративних послуг. Нині «Укрпошта» займається прийомом заявок на оформлення субсидій. Як зазначив Ткачук, 800 тис. сімей вже оформили субсидії через відділення компанії. Зараз проводяться переговори з Міністерством юстиції про запуск на базі «Укрпошти» нових послуг, зокрема, реєстрації відкриття і закриття бізнесу. «Я думаю, найближчим часом буде підписано меморандум про те, що у відділеннях «Укрпошти» з'являться державні реєстратори, які зможуть реєструвати юридичних осіб, майно», - пояснив Ткачук.

За словами Ткачука, «Укрпошта» в 2015 році відремонтувала 374 відділення, а також відкрила 32 нових. «Головна мета, яку ми ставимо перед собою, і я впевнений, що вона буде досягнута, - це відремонтувати в два рази більше відділень цього року. Це приблизно 500-600 відділень», - сказав Ткачук.

Також Ткачук повідомив, що проводиться оптимізація роботи відділень. Наприклад, близько 1000 відділень переведено на режим роботи без обіду. Також у багатьох відділеннях продовжили робочі години для зручності клієнтів.

Компанія проводить автоматизацію робочих місць, для чого торік вже було закуплено 1000 комп'ютерів. Автоматизовані робочі місця акумулюють кошти для нашого підприємства. Вони дають можливість заробляти і надавати якісні послуги. Нами прийнято рішення максимально швидко провести автоматизацію робочих місць 1-3 категорій, цього року – це 1,5 тисячі. А за можливості, якщо буде достатньо коштів, зробити повну автоматизацію підприємства», - сказав Ткачук. За його словами, всього підприємству потрібно автоматизувати близько 7000 робочих місць.

Ткачук також повідомив про те, що в компанії вживаються заходи щодо зменшення витрат. Наприклад, підприємство економить на закупівлі палива. За словами Ткачука, підприємство закуповує паливо дешевше за всі компанії, які працюють у структурі Міністерства інфраструктури.

Ткачук розповів, що витрати «Укрпошти» на пально-мастильні матеріали в 2015 році зменшилися порівняно з 2014 роком на 11%, економія становила 28 млн грн. Також у компанії оптимізували маршрути, що дало змогу скоротити пробіг службового транспорту на 450 тис. км., або 16%, порівняно з минулим 2014 роком. «Є велика економія, але це не кінець. Ми й далі будемо економити. Але головне, що ми можемо економити не за рахунок погіршення обслуговування людей», - сказав Ткачук. За його словами, компанія переглядає маршрути руху, контролює використання транспорту працівниками за допомогою впровадження GPS-систем та інше.

Крім того, зазначив Ткачук, «Укрпошта» проводить всі закупівлі через відкриті онлайн-торги. Це дало змогу минулого року заощадити близько 24 млн грн за рахунок зниження закупівельних цін за підсумками проведення аукціонів. Ще 4 млн грн вдалося заощадити на допорогових закупівлі, які здійснюються через систему електронних публічних закупівель Prozorro.

Також підприємство оптимізує штат - за рахунок звільнення адміністративного персоналу компанії вдалося заощадити в 2015 році 40 млн грн.

Всі ці заходи привели до того, наголосив Ткачук, що «Укрпошта» в 2015 році отримала 53 млн грн прибутку – найкращий результат за останні 15 років, тоді як у 2014 році підприємство отримало 4 млн грн збитків. Доходи від пересилання посилок збільшилися на 56 млн грн у зв'язку з розширенням співпраці з компаніями з Китаю, Естонії та Казахстану. Доходи від надання різних видів послуг зросли в 2015 році на 300 млн грн. У 2015 році «Укрпошта» сплатила 1,2 млрд грн податків і зборів, що на 27,7 млн грн більше, ніж у 2014 році.

Відповідаючи на запитання журналістів, Ткачук повідомив про плани щодо участі в конкурсі на посаду керівника підприємства. «За 2015 рік я об'їздив усі області України, мене підтримує колектив, розпочато програми, є стратегія, над якою ми працювали, затвердили, і яку я презентував на конкурсі. Тому я запевняю всіх, що я йду на конкурс», - сказав Ткачук.

Як повідомляв УНІАН, у вересні 2015 року Міністерство інфраструктури України прийняло рішення про проведення конкурсу на заміщення посади генерального директора Українського державного підприємства поштового зв'язку (УДППЗ) «Укрпошта».

У міністерстві зазначили, що оскільки підприємство «Укрпошта» є особливо важливим для економіки України (активи понад 2 млрд грн, чистий дохід понад 1,5 млрд грн), комісія Мінінфраструктури повинна визначити від двох до п'яти фіналістів, кандидатури яких будуть передані на розгляд комітету з призначень Мінекономрозвитку, який і визначить переможця конкурсу.

«Укрпошта» входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України і є національним оператором поштового зв'язку в країні. «Укрпошта» надає понад 50 видів послуг у близько 12 тис. відділень по всій Україні. Штат компанії налічує близько 76 тис. співробітників.

«Укрпошта» щорічно здійснює обробку та доставку споживачам понад 240 млн поштових відправлень, 16 млн посилок і відправлень з оголошеною цінністю, 15 млн переказів, доставляє понад 83 млн пенсій.