Автозаправки під ТМ «Паралель» є найпопулярнішими серед автомобілістів Сходу України . Про це свідчать дані дослідження , проведеного незалежною дослідницькою групою Research & Branding Group. За даними дослідження , практично кожен другий водій Донецької та Луганської областей регулярно заправляє свій автомобіль в мережі АЗК під ТМ « Паралель ». А знання бренду ТМ « Паралель» у Східних областях України перевищує 94%
Позиції АЗК під ТМ « Паралель » за кількістю прихильників майже втричі перевищує аналогічні показники інших великих мереж в Донецькій і Луганській областях країни.
Згідно з дослідженням , головними мотивами для вибору « Паралель» у якості регулярної АЗС для автомобілістів стають гарна якість палива , зручне розташування і якісне обслуговування. Значна частина опитаних також цінує стабільність якості палива та переваги програми лояльності. До слова , бонусна програма для роздрібних клієнтів « КартБланш » є найпопулярнішою програмою лояльності на Сході країни - понад 60 % водіїв демонструють обізнаність про неї. До того ж «КартБланш» займає 1-е місце і за рівнем задоволеності клієнтів програмою лояльності серед мереж АЗС.
Продовжують лідирувати на ринку фірмових палив бензини і дизель під ТМ Perfekt . Так , ТМ Perfekt залишається найбільш пізнаваною паливної торговою маркою на Сході України . При цьому переважна більшість водіїв , заправляють Perfekt 92 і Perfekt 95 , відзначили задоволеність якістю палива. Свій вибір респонденти мотивують тим , що «використання цього палива знижує кількість звернень на СТО » , « паливо чисте , без домішок » , «хороша робота двигуна ».
«Незалежне дослідження підтвердило тверді позиції АЗК« Паралель » на Сході країни , - зазначає генеральний директор компанії Олена Хілієнко . - Ми цінуємо довіру наших клієнтів і гарантуємо стабільно високу якість палива і комфортне обслуговування водіїв на наших АЗК в будь-якому регіоні присутності . Впевнені, що у нас є всі можливості для посилення наших позицій на ринку Дніпропетровської та Запорізької областей ».
Дослідження проводилося в липні- серпні 2013р. в містах Донецької , Луганської , Дніпропетровської та Запорізької областей методом особистих інтерв'ю з користувачами автозаправних станцій. Всього було опитано більше 4400 чоловік.
Нагадаємо , в 2012 році компанія « Паралель » інвестувала 3 млн. грн. у розвиток системи контролю якості нафтопродуктів для мережі АЗК під однойменним брендом і більше 5 млн. гривень на розвиток додаткових сервісів на АЗК .
Довідка
ТОВ « Паралель -М ЛТД» - Мережа під брендом « Паралель » сьогодні налічує 117 АЗК , з них 36 АЗС є джоберами компанії , що використовують бренд « Паралель » на підставі відповідного договору ( 20 АЗС компанії « Донбаснафтопродукт» та 16 АЗС компанії « Нафтопромторг » ) . Також « Параллель » використовує торгову марку « Гефест » у Запорізькій області та АР Крим ( всього 2 АЗС) і торгову марку PitStop в м. Донецьку ( 1 АЗК ) , ще 12 АЗС компаній « Донбаснафтопродукт» (8) і « Нафтопромторг » ( 4 ) реалізують паливо компанії « Паралель» у мережі своїх АЗС.
Бренд « Паралель » сьогодні представлений у Донецькій , Луганській , Дніпропетровській і Запорізькій областях.
Компанія « Паралель » у 2012 році стала членом Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів з метою впроваджувати принципи Всесвітньої паливної хартії в Україні .
Статутний капітал ТОВ " Паралель -М ЛТД" контролює компанія Parallel Nafta LTD , дочірня компанія Групи СКМ. 100 % акцій Компанії СКМ належать бізнесменові Рінату Ахметову.