Продаж світлодіодних ламп в Україні за підсумками 2013 року може збільшитися удвічі – учасник ринку

Київ. 4 вересня. УНІАН. За підсумками 2013 року частка ламп на основі світлодіодної технології (LED, англ. Light-emitting diode) в загальному обсягу ринку освітлювального обладнання може збільшитися удвічі – до 6% з 3%.

Про це повідомив сьогодні на прес-конференції в УНІАН директор з інновацій компанії «Максус Україна» Марк Захаров.

«З початку року попит на LED зріс на 40% і, згідно з прогнозом, підвищиться ще на 60%», - відзначив він.

За словами Захарова, у 2013 році в Україні спостерігається різкий стрибок попиту (на 20-30%) на LED з боку торгових центрів, торгово-розважальних центрів, АЗС, виробничого сектору. При цьому, за його оцінкою, загальний обсяг ринку світлодіодів в Україні становить близько 800 млн грн.

Водночас, за словами Захарова, темпи розвитку ринку світлодіодів в Україні відстають від темпів розвитку подібного ринку в Європі, де цього року очікується його зростання на 150%.

На думку представника «Максус Україна», надалі ринок світлодіодного обладнання лише збільшуватиметься. Захаров вважає, що до 2020 року частка LED у загальному обсягу ринку освітлювального обладнання може зрости до 60-65%.

Він також відзначив, що надзвичайно привабливим для бізнесу є термін окупності проектів світлодіодного освітлення. «Наприклад, для мереж рітейлу, які часто працюють цілодобово, цей показник становить до одного року, а для підприємств різних галузей економіки і офісних приміщень – до півтора року», - уточнив Марк Захаров. До того ж, за його словами, сьогодні в Україні намітився позитивний тренд, коли українці «все більше уваги приділяють якості і впливу джерел світла на здоров'я».

Згідно з оприлюдненими на прес-конференції результатами опитування, проведеного компанією Gfk на замовлення «Максус Україна», лише 35% працюючих жителів мегаполісів України повністю задоволені штучним освітленням на своєму робочому місці. Водночас 17% опитаних топ-менеджерів і власників компаній вже замінили застарілі джерела світла на LED, а 33% мають намір переоснастити свої підприємства протягом найближчих 1-3 років.

Довідка УНІАН. Компанія «Максус Україна» спеціалізується на розробці і реалізації енергозберігаючих джерел світла побутового і промислового призначення. Продукція, що випускається під брендом «МАКСУС», відома в Україні з 2003 року.