Середньому класу в Україні – бути!

Сьогодні 3 жовтня 2011 року в УНІАН відбулась прес-конференція, присвячена підтримці становлення та розвитку середнього класу в Україні в рамках проведення заключного етапу Ювілейного – Х Загальноукраїнського конкурсу „Журналісти – за середній клас”.

Загальноукраїнський конкурс представників засобів масової інформації „Журналісти – за середній клас” запроваджено з 1998 - 1999 роках та проводиться щорічно з метою стимулювання висвітлення у засобах масової інформації проектів становлення середнього класу в Україні, вдосконалення законодавства в галузі регулювання малого і середнього підприємництва, дослідження питань соціального захисту і медичного обслуговування та освіти для середнього класу, а також демографічних проблем, пов’язаних з розвитком середнього класу в Україні.

Середній клас визнається економістами, соціологами, політологами таким, що сприяє стабільному економічному і політичному розвитку, його представники – це соціально свідомі індивіди, з належним рівнем освіти та кваліфікації, високим професіоналізмом та наявністю мотивації до підприємницької діяльності.

Саме тому, об’єктивне висвітлення у засобах масової інформації проблем становлення та розвитку малого і середнього підприємництва має ключове значення для формування середнього класу в нашій державі.

У заході взяли участь: Голова журі Конкурсу доктор юридичних наук, професор, член-кореспондент Національної академії правових наук України, головний редактор журналу „Малий та середній бізнес” Василь Костицький, член журі Конкурсу Заслужений журналіст України, секретар Національної спілки журналістів України Віктор Набруско, народні депутати України.

У ході прес-конференції обговорювалися засоби стимулювання до висвітлення у засобах масової інформації проектів становлення середнього класу в Україні, також були підняті питання необхідності вдосконалення державної політики у сфері підтримки малого і середнього підприємництва, обговорювалися можливі шляхи подолання адміністративних бар'єрів на етапах становлення малого і середнього бізнесу.

Окрім зазначеного, наприкінці прес-конференції було анонсовано дату проведення фінального етапу Конкурсу „Журналісти – за середній клас” – урочистої церемонії нагородження переможців, яку проводить Українська спілка підприємців малого і середнього бізнесу. Спілка була створена у 1997 році з метою сприяння розвитку малого і середнього бізнесу в Україні, пропагування ідей захисту підприємництва, доступності кредитування для середнього класу, впровадження і підтримки ринкових реформ та інвестицій, які сприятимуть розвитку країни та добробуту її громадян.

Урочиста церемонія нагородження переможців Загальноукраїнського конкурсу „Журналісти – за середній клас” відбудеться 5 жовтня 2011 року (14-30) в актовому залі Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Мельникова, 36/1 (ст. м. Лук’янівська).

Офіційні партнери Конкурсу група компаній „Петрус”, яка представляє відомі в Україні та світі торгові марки: „Руслада”, „Brelil”, „Світ ласощів”, „Домашнє свято”, „SunMille”, „Cliven”, „Статус” (www.petrus.com.ua) і Конгрес Підприємців «Призма24» (www.prizma24.com ).

Більш детальну інформацію щодо проведення Загальноукраїнського конкурсу „Журналісти – за середній клас” – ви можете дізнатись, завітавши на сайт www.konkurs.biz.ua.