Як зробити просування сайту рентабельнішим – дослідження

У ході дослідження, проведеного агентством інтернет-рішень «Ідеал», визначено залежність між кількістю ключових запитів (за якими проводиться SEO-просування сайту) і вартістю переходу відвідувача на сайт.

 

Кількість ключових запитів, за якими просувається сайт Вартість переходу за окремим ключовим запитом
1-10 100%
10-20 84-88%
20-40 49-84%
40-80 23-49%
80-120 12-23%
Більше 120 Менше 12%

У ході дослідження (серпень 2011) було проаналізовано 4337 ключових запитів, за якими проводиться SEO-просування 114 сайтів українських компаній та інтернет-магазинів.

Як відзначив директор з розвитку агентства інтернет-рішень «Ідеал» Костянтин ОНІЩЕНКО, «ключові запити, які оплачують замовники, допомагають сайту підніматися на кращі позиції та по іншим ключовикам. Це відбувається таким чином. По-перше, будь-який ключовий запит сайту міститься в інших, більш розширених запитах (наприклад, «замовити вікна» міститься в «замовити вікна Київ», «замовити вікна зі складу» та багато ін.). По-друге, Google визначає смислові взаємозв`язки між словами, за якими просувається сайт, і всіма іншими словами, які сайт містить. Таким чином, просування сайту за великою кількістю ключових запитів дозволяє одержувати переходи відвідувачів в рази і навіть в десятки разів дешевше, ніж просування всього за декількома словами».

*** Агентство інтернет-рішень «Ідеал» – один з лідерів розкручування сайтів в Україні. На ринку SEO з 2001 року. Послуги агентства: просування сайту в пошукових системах Google і Яндекс, юзабіліті-аналіз, контекстна реклама та інші. «Ідеалом» реалізовано більш як півтисячі SEO-проектів.

Сайт агентства: ideal.kiev.ua