Щоденні видання.
У сегменті щоденних видань Києва відбулися наступні зміни:
1. Перша трійка лідерів серед щоденних видань не змінилася (з 2007 року). До неї продовжують входити газети «Сегодня», «Факты» та «Газета по-киевски». Розрив в аудиторії одного номеру між виданнями «Факты» та «Газета по-киевски» скоротився на 33%.
2. В сегменті суспільно-політичних видань аудиторія одного номеру зросла у трьох видань: «Газети по-українськи» (плюс 17%), «Сегодня» та «Газета по-киевски» (плюс 1%).
3. Скоротилася аудиторія таких видань як «Блик» (мінус 10%), «Факты» (мінус 6%), «Комсомольская правда» (мінус 3%).
4. Зросла аудиторія щоденних ділових видань. Так аудиторія одного номеру газети «Дело» зросла на 9%, «Коммерсанта» на 3% та «Экономических известий» на 2%.
Щотижневі видання
У десятці щотижневих видань (за аудиторією 1 номеру) зафіксовані такі зміни:
1. «Теленеделя» продовжує займати першу позицію рейтингу, з третього на друге місце піднявся «Корреспондент». Видання «Отдохни!» піднялася з п’ятого місця на третє. «Київ на долонях» зайняв четверте місце потіснивши «РИО». «Газета нашего района» піднялася з 11 місця на 8, а видання «Метро» з 12 на 9.
2. Значно зросла аудиторія таких видань як «Лиза» (плюс 20%), «Газета нашего района» (плюс 17%), «Метро» (плюс 12%). В той же час відбулося значне скорочення аудиторії таких видань як «РИО» (мінус 15%) та «Київ на долонях» (мінус 10%); аудиторія AVISO скоротилася на 3 %.
Безкоштовні видання
Необхідно відзначити тенденцію до скорочення аудиторії серед рекламних безкоштовних видань та зростання аудиторії в сегменті інформаційних безкоштовних видань.
Так, значно скоротилася аудиторія рекламних безкоштовних видань «РИО»(мінус 23,4 тис.чол.) та «Києва на долонях» (мінус 17,4 тис. чол.).
Значно збільшили аудиторію інформаційні безкоштовні видання «Газета нашего района» (плюс 16,65 тис.чол.) та газета «Метро» (плюс 11,25 тис.чол.); аудиторія газети «Точка» зросла на 6,33 тис чол.
***NRS-Київ 2010/2 – телефонне опитування мешканців Києва у віці 12-65 років. Вибірка – 3088 респондентів.
Данні надані соціологічною службою медіа групи «ПрессЦЕНТР»
«ГАЗЕТА ПО-КИЕВСКИ» – міська громадсько-політична газета. Виходить щодня з 2003 року. Аудиторія одного номера 222 тис. чоловік (NRS 2010/2). Продається в усіх точках продажі преси. Входить в Національну мережу міських газет Медіагрупи «ПрессЦЕНТР».
«ГАЗЕТА НАШОГО РАЙОНУ» – міське інформаційне видання. Виходить щонеділі тиражем 150 тис. экз. Аудиторія одного номера 116 100 тис. чоловік (NRS 2010/2). Розповсюджується щопонеділка в уранішню годину-пік на станціях метрополітену, на власних стійках в кафе, ресторанах, офісах міста. Входить в Національну мережу міських газет Медіагрупи «ПрессЦЕНТР».
НАЦІОНАЛЬНА МЕРЕЖА МІСЬКИХ ГАЗЕТ - найбільше об`єднання міських газет мегаполісів України, в яке включені: «Газета по-киевски», «Газета по-днепровски», «Газета по-харьковски», «Газета по-одесски», «Газета по-львівськи», «Газета по-донецки», «Газета нашого району». Загальнонаціональний тираж – 789 325 экз.