Учасники фармацевтичного ринку України створили асоціацію “Партнерство і довіра”

Київ. 28 травня. УНІАН. Учасники фармацевтичного ринку України створили асоціацію “Партнерство і довіра”.

Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив президент асоціації Валерій КІДОНЬ.

За його словами, учасники фармацевтичного ринку України різних рівнів – дистриб’ютори ив аптеки – вирішили об’єднатись з метою створення майданчика для подальшої сучасної та цивілізованої роботи у галузі охорони здоров’я.

Він зазначив, що асоціація “Партнерство і довіра” працюватиме на підвищення якості надання медичних послуг пацієнтам як з боку фармацевтичної галузі, виробників, оптових і дистриб’юторських компаній та аптек, так і з боку медичних працівників – лікарів і середнього та молодшого медичного персоналу.

В.КІДОНЬ підкреслив, що головною ідеєю співпраці учасників цього об’єднання є забезпечення підвищення якості надання медичних послуг у лікувально-профілактичних закладах, а також застосування лікарських засобів безпечним шляхом розробки і впровадження в діяльність фармацевтичних компаній внутрішньогалузевих стандартів якості, що базуються на міжнародновизнаних належних практиках.

У свою чергу, голова Комітету Верховної Ради з питань охорони здоров’я Тетяна БАХТЕЄВА зазначила, що в Україні є низка проблем, які до сьогодні не дозволяли налагодити систему забезпечення населення якісними ліками. Серед них вона назвала високий рівень фальсифікованих ліків на українському ринку.

За даними Т.БАХТЕЄВОЇ, частка підробних лікарських засобів в Україні досягає 5-8% загального обсягу, що становить близько 250 млн. доларів.

За її словами, в Україні досі немає лабораторного комплексу, який міг би повністю ідентифікувати лікарський засіб. Вона пояснила, що таким чином громадяни після перевірки не можуть отримати відповідь, що це за ліки, оскільки немає сучасного лабораторного обладнання.

Також депутат зазначила, що, незважаючи на те, що в Україні лідирує смертність від хвороб серцево-судинної системи та онкологічних хвороб, у першу двадцятку за продажами у 2009 році потрапили ліки іншої спрямованості: “Ессенціале Форте”, “Мезим”, “Мілдронат”, “Анаферон”, “Лінекс”, “Арбідол”, “Фестал” та інші. На думку Т.БАХТЕЄВОЇ, це свідчить, що українці обирають препарати під впливом реклами та віддають перевагу самолікуванню замість кваліфікованої медичної допомоги. Виходячи з цього, депутат заявила, що необхідно повністю заборонити рекламу лікарських засобів. Вона додала, що профільний парламентський комітет вже готує такий законопроект.