Соціологи відзначають тенденцію збільшення електоральних симпатій Тігіпка як майбутнього кандидата у президенти

Київ. 8 жовтня. УНІАН. Соціологи відзначають тенденцію збільшення електоральних симпатій політика Сергія ТІГІПКА як майбутнього кандидата у президенти України.

Про це свідчать оприлюднені сьогодні на прес-конференції в УНІАН результати соціологічного дослідження «Електоральна ситуація в містах України з населенням понад 100 тисяч чоловік станом на кінець вересня 2009 року», проведеного Центром соціальних технологій «Соціополіс».

Як зазначається у дослідженні, «на тлі домінуючого уявлення про те, що немає гідних «молодих» політиків, яких би городяни хотіли бачити як учасників виборчої гонки, вигідно виділяються Арсеній ЯЦЕНЮК (12%) і Сергій ТІГІПКО (8,2%)».

«Фактично, А.ЯЦЕНЮК - у «помаранчевому», а С.ТИГІПКО - у «біло-синьому» таборі «молодих» політиків є фаворитами. Політики ж з інших таборів якоїсь значущої підтримки не мають», - прокоментував результати соцопитування науковий керівник «Соціополісу» Сергій ЛИТВИНОВ.

При цьому соціолог висловив думку, що наближення виборів дає «новим» політикам ряд переваг, а рівень їх неприйняття суспільством є незначним.

Як також показали результати дослідження, в рейтингу електоральних симпатій міського населення країни після традиційної «трійки» лідерів – Віктора ЯНУКОВИЧА, Юлії ТИМОШЕНКО і А.ЯЦЕНЮКА слідує політик С.ТІГІПКО з результатом 4,8%.

«На початок серпня 2009 року наше дослідження показувало рейтинг С.ТІГІПКА на рівні не більш як 1,9%. Зростання його рейтингу пояснюється тим, що він більше сприймається в суспільстві як «новий політик», на відміну від А.ЯЦЕНЮКА. Останні п`ять років С.ТІГІПКО не був у владі, коли була жорстка політична конкуренція, і основні гравці просто «з`їдали» один одного. Тому у нього відсутнє негативне політичне навантаження. Водночас цей політик має позитивний управлінський досвід роботи на важливих державних посадах», - пояснив розвиток електоральної ситуації навколо С.ТІГІПКА аналітик PR-групи «Polittech» політолог Ярослав МАКИТРА.

Дослідження проводилося у період з 21 по 27 вересня 2009 року методом телефонного опитування дорослого населення міст України, в яких проживають понад 100 тисяч жителів.

Обсяг вибірки становив 2400 респондентів. Гранична помилка репрезентативності дослідження не перевищує 2,0%, з вірогідністю 0,95.