5 березня в Києві стартувала рекламна кампанія «Газеты по-киевски» та «Газеты нашего района». Медіа-мікс весняної хвилі охопив два телевізійні канали, п’ять радіостанцій, точки продажу – 340 кіосків Союздруку. Концепція цієї рекламної кампанії доволі цікава: слухачів знайомлять зі своєрідним «словником» від «Газеты по-киевски», а точніше – із сучасними значеннями деяких звичних слів.
Слоган: «Повернімо словам справжнє значення».
Поки що в ефірі є два варіанти аудіороликів: слово «ГРЕЧКА» та слово «КОСМОС». Далі буде.
Треба зазначити, що одна з радіостанцій відмовилася розміщувати варіант ролика «КОСМОС» в ефірі, пояснюючи рішення тим, що не бере в ротацію ролики, в яких є прямі натяки на відому персону.
Прослухати ролики можна тут: http://mycityua.com/mp3.html
На кіосках Союздруку розміщено наліпки з різними текстами, один із них: «Газета продається тут, а гречка – в магазині».
Редакція офіційно заявляє, що не підтримує жодної політичної партії, а таким чином просто висловлює свою думку про те, що відбувається в столиці.
ТОВ «Видавництво ПресЦЕНТТР» є засновником і видавцем національної мережі міських газет: «Газета по-киевски», «Газета нашего района» (Київ), «Газета по-днепровски», «Газета по-харьковски», «Газета по-одесски», «Газета по-львівськи», «Газета по-донецки».
Загальний щотижневий наклад – 835 000 екз.
За додатковою інформацією пропонуємо звертатися
у відділ маркетингу Видавництва «ПресЦЕНТР»
до pr-менеджера Юлії Торопової.
Тел. (044) 492-32-27, моб. 8 (095) 317-56-49, e-mail: pr@pk.kiev.ua