Асоціація зовнішньої реклами виступає за оголошення 2009 року Роком соціальної реклами

Київ. 10 листопада. УНІАН. Асоціація зовнішньої реклами України виступає за оголошення 2009 року Роком соціальної реклами.

Про це повідомив сьогодні на прес-конференції в УНІАН виконавчий директор асоціації Роман ПАЛАМАРЧУК.

За словами Р.ПАЛАМАРЧУКА, в тих умовах, в яких зараз знаходиться реклама, без змін не обійтися. Асоціація розробила ряд ініціатив для подальшого розвитку вітчизняного ринку реклами. Одна з них – оголошення 2009 року Роком соціальної реклами.

«Ми закликаємо громадські організації, державні органи звертатися в асоціацію, ми допомагатимемо, оскільки ми вважаємо, що в 2009 році будуть сприятливі умови саме для соціальних компаній. Можливо, певне зниження комерційного тиску на галузь дасть змогу нам подумати про високі речі», - сказав Р.ПАЛАМАРЧУК.

«Ми пропонуємо активізувати цей процес, я сподіваюся, що 2009 рік буде роком активізації соціальних акцій, зокрема і в зовнішній рекламі», - додав Р.ПАЛАМАРЧУК.

Крім того, Р.ПАЛАМАРЧУК зазначив, що асоціація виступає за активізацію рекламного ринку шляхом впровадження новітніх технологій і устаткування, оптимізації існуючих мереж тощо. На його думку, деякі оператори скорочуватимуть парк рекламних конструкцій, відмовляючись від неперспективних.

Також, за його словами, асоціація виступає за модернізацію нормативно-правової бази, яка стосується рекламного ринку, зокрема, внесення змін до типових правил розміщення зовнішньої реклами в Україні. Крім того, асоціація виступає за активізацію міжнародної співпраці в цій сфері.