Потроїти кількість магазинів – такий план розвитку роздрібної мережі на 2007 рік прийняла і втілює компанія ТОВ «Брокард-Україна».
За минулі 5 місяців цього року селективна парфумерно-косметична мережа магазинів BROCARD поповнилася п’ятьма новими магазинами в Полтаві, Одесі, Миколаєві, Дніпропетровську і Луганську.
«У червні ми готуємо до відкриття магазин у Вінниці, а до кінця року плануємо відкрити ще магазини в Харкові, Дніпропетровську, Донецьку, Кривому Розі, Львові, Чернівцях, Івано-Франківську та в інших містах», – говорить Юрій Гаткін – директор представництва Brocard Parfums GMBH в Україні. Рішення про значне розширення мережі було ухвалене на підставі показників зростання ринку і нової стратегії компанії, що припускає входження в міста з населенням від 300 тис. і вище.
Разом із зростанням мережі BROCARD розширюється і асортимент продукції в магазинах. У кожному магазині представлені парфумерія, декоративна косметика і засоби по догляду за шкірою більше 200 світових брендів класу селектив і брідж. У 2007 році абсолютною сенсацією стала поява в мережі таких брендів, як Creed, Amouage, Carthusia, Miller Harris, Nobile 1942, Rance. Мазкі Cellcosmet&Cellmen і Lazartique представлені в BROCARD на ексклюзивних правах.
«Ми високо цінуємо наших покупців – це сучасні, динамічні і вільні в своїх перевагах люди. Наш ринок росте не тільки завдяки доходам покупців. Вони створюють його сьогодні завдяки новій культурі споживання, новим позитивним емоціям і прагненню до краси і гармонії», – говорить директор ТОВ «Брокард-Україна» Людмила Севрюк.
Компанія «Брокард-Україна» працює в Україні з 1997 року. Магазин, що відкрився в 2002 році, площею більше 500 кв. м в ТЦ «Глобус» (м. Київ), ознаменував собою нову еру роздрібного парфюмерно-косметичного ринку України. Вільний доступ клієнтів до товару, open service, став з того часу концепцією організації торгівлі всіх магазинів BROCARD. У 2006 році мережа стала володарем престижної нагороди «ВИБІР РОКУ». За наслідками незалежних досліджень, мережа BROCARD має одні з найвищих показників за якістю обслуговування на роздрібному ринку України.
«Ми позиціонуємо себе як селективна мережа. І це означає, що ми гарантуємо споживачеві широкий асортимент всесвітньо відомих марок класу люкс, висока якість продукції і недосяжний нашими конкурентами сервіс. Де б Ви не зустріли магазин BROCARD (у Києві або Запоріжжі) – Ви побачите єдині стандарти найвищого рівня», – говорить Вікторія Волкова – начальник відділу реклами і PR ТОВ «Брокард-Україна».
Об`єми українського ринку косметики і парфумерії в 2006 році склали більше 1,8 млрд доларів США, при цьому темпи зростання в 2005-2006 роках склали більше 30%. За прогнозами фахівців, до кінця 2007 року об`єм українського ринку може скласти більше 2,7 млрд доларів США (дані центру незалежних споживчих експертиз "ТЕСТ" від 15 травня 2007). Компанія BROCARD з упевненістю заявляє, що протягом найближчих двох років оборот компанії впритул наблизиться до 100 млн. доларів США.