Київ. 24 жовтня. УНІАН. Лише 5% киян турбує хаотичне розміщення зовнішньої реклами в місті і лише 4% стурбовані її надмірною кількістю.
Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив засновник соціологічної групи «Рейтинг» Ігор Тищенко в ході презентації результатів соціологічного дослідження «Оцінка окремих аспектів розвитку Києва: реклама, туризм», проведеного спільно з Асоціацією зовнішньої реклами України.
«Зверніть увагу, що лише 5% киян зазначили, що їх турбує хаотичне розміщення вуличної реклами і лише 4% - надмірна кількість зовнішньої реклами на вулицях міста», - сказав Тищенко, додавши, що для киян важливішими є тарифи на комунальні послуги - 77%, корупція в міських органах влади – 36% і якість роботи міських служб - також 36%.
При цьому він зазначив, що кількість прихильників незначного скорочення зовнішньої реклами перевищує кількість прихильників істотного скорочення.
Згідно з дослідженням, близько третини опитаних вважають, що кількість реклами скорочувати не потрібно, близько 40% виступають за незначне скорочення зовнішньої реклами. Лише 14% вимагають повністю прибрати сітілайти, лише 18% -білборди, щити.
Присутня на прес-конференції голова Асоціації зовнішньої реклами України Оксана Поліщук зазначила, що асоціація розробила і представила план реформування ринку зовнішньої реклами, який передбачає скорочення кількості зовнішньої реклами та упорядкування її розміщення та відповідає очікуванням киян.
«Для нас було важливо зрозуміти, наскільки, на думку киян, має скоротитися кількість зовнішньої реклами в місті, - сказала Поліщук. Адже озвучувалися різні відсотки з боку муніципалітету. Звучало 30-40%, потім 80%, іноді навіть озвучувалися ідеї звільнити практично весь Київ від зовнішньої реклами. Влада в цих твердженнях завжди посилалася на думку громади, що це бажання городян»
Вона підкреслила, що відсоток скорочення, який пропонує асоціація, повністю відповідає очікуванням більшості киян, згідно з цим дослідженням.
«Наш план реформування ринку реклами – однозначне скорочення і підвищення якості систематизації розміщення. Відсоток скорочення - від 40% до 50% залежно від вулиці. Це цілком відповідає очікуванням киян, які ми бачимо в опитуваннях», - сказала Поліщук, додавши, що скорочення мають проводитися пропорційно, щоб запобігти їх використанню для монополізації ринку одним з учасників.
Тищенко повідомив, що в ході дослідження, проведеного у другій половині вересня, було опитано 1000 киян, які репрезентували населення столиці за віком і статтю. Статистична похибка не перевищує 3,1%.
Як повідомляв УНІАН, надходження до бюджету Києва за користування місцями комунальної власності для розміщення зовнішньої реклами у січні-липні 2016 року становили понад 110 млн грн, що на 29 млн грн перевищує надходження за аналогічний період минулого року.