Інвестори "Київпастрансу" просять київську владу розібратися з незаконним розміщенням зупинкових комплексів у столиці

Київ. 25 грудня. УНІАН. Інвестори комунального підприємства «Київпастранс» просять владу Києва розібратися з незаконним розміщенням зупинкових комплексів на зупинках громадського транспорту столиці й демонтувати їх, бо їх встановлено без дозвільних документів, повідомив президент Асоціації «Спілка інвесторів транспортної інфраструктури Києва» Сергій Корнієвський на прес-конференції в УНІАН.

«Ми ухвалили рішення, що якщо найближчим часом не припиниться свавілля із встановлення даних зупиночних комплексів, то наступний комплекс, який буде розміщено у Києві без документів, буде демонтовано нами самими, бо, як правило, вони встановлюються на місця, які закріплені в наших інвестиційних договорах... Ми сподіваємося, що влада нас почує», - сказав Корнієвський.

Так, він уточнив, що цього року столична влада не ухвалила рішення щодо затвердження нових правил розміщення комплексів і продовження інвестиційних договорів між підприємцями та «Київпастрансом». У зв'язку з цим асоціація уклала з останнім договір на спільне утримання зупинок, «який в принципі нічого не дає, оскільки єдиний документ, що регламентує наше розміщення на території міста, - інвестиційний договір».

«Після того, як ми навели довідки в районних адміністраціях, ми отримали відповідь, що дані об'єкти розміщуються без дозвільних документів з пред'явленням договору підприємства «Регіон-Тютюн» та листа-повідомлення на КП «Київпастранс» про те, що вони збираються встановлювати ці зупинкові комплекси. Дане підприємство не є інвестором «Київпастрансу», воно, очевидно, займається підробкою документів», - наголосив Корнієвський.

За його словами, 15 жовтня відбулася зустріч асоціації з мером Києва Віталієм Кличком, під час якої інвестори закликали розібратися з незаконним розміщенням зупинкових комплексів у столиці, однак жодних дій з боку влади не було.

У цьому зв'язку Корнієвський звернувся до присутнього на прес-конференції депутата Київської міської ради, голови постійної комісії Київської міськради з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики Олександра Бродського з проханням посприяти в організації чергової зустрічі з Кличком для того, щоб обговорити ряд проблемних питань. Зокрема, необхідно прийняти рішення щодо затвердження нових правил розміщення та облаштування зупинок громадського транспорту, не допускати самовільних демонтажів і монтажів зупинкових комплексів, оскільки на сьогодні існує мораторій на виконання таких операцій.

«Також ми хотіли б, аби при формуванні цього рішення наші напрацювання були враховані - це розробка архітектурної форми встановлюваних комплексів й нормативна документація», - зазначив він.

У відповідь на це Бродський повністю підтримав інвесторів «Київпастрансу» і висловив сподівання, що зустріч з мером відбудеться вже наступного року після новорічних і різдвяних свят.

«Підприємці стурбовані, що відбувається планомірне захоплення ринку. Моя позиція наступна: я стоятиму горою за прозорість бізнесу. Люди, які працюють десятиліттями в цій сфері, повинні залишитися в будь-якому разі. Жодного перерозподілу ринку не буде, незалежно від того, хто при владі... Я готовий ініціювати цю зустріч, я думаю, що мер мені не відмовить», - наголосив депутат.

За словами Корнієвського, на території Києва функціонує 925 зупиночних комплексів, розміщених на підставі інвестиційного договору з «Київпастрансом».

«А зараз їх плюс 25, які розміщені з незрозуміло яких причин і яким усе можна: і підключатися без договорів до енергосистеми Києва, і здійснювати торговельну діяльність без документів», - зазначив президент асоціації.

Він також повідомив, що торік до бюджету Києва було сплачено 7 млн грн від оренди зупинокових комплексів, починаючи з травня, коли було підписано інвестдоговори, а цього року місто може одержати до 12 млн грн.

Як повідомляв УНІАН, у грудні 2014 року Асоціація «Спілка інвесторів транспортної інфраструктури Києва» повідомляла, що тривалий час з боку попередньої влади чинився тиск на приватних інвесторів з метою монополізації ринку зупинкових комплексів. Зокрема, столична влада без попереджень та юридичного обґрунтування демонтувала зупинкові комплекси.

«Спілка інвесторів транспортної інфраструктури Києва» - асоціація, яка об'єднує підприємців у сфері обслуговування зупинкових комплексів та павільйонів очікування на зупинках громадського транспорту.