Київ. 22 грудня. УНІАН. Найбільший столичний виробник хліба і хлібобулочних виробів «Київхліб» закликає Київського міського голову Віталія Кличка якомога швидше підписати розпорядження про визнання перемоги компанії в інвестиційному конкурсі зі створення мережі кіосків з продажу соціального хліба, без якого підприємство не може приступити до реалізації цього проекту.
Про це на прес-конференції в УНІАН заявив голова наглядової ради «Київхліба» Андрій Коломийченко.
«3 листопада відбулося оголошення результатів конкурсу. На нинішню дату розпорядження київським міським головою не підписано з незрозумілих нам причин... Я прошу дій, у тому числі і від київської міської влади, і від Київського міського голови», - сказав Коломийченко, зазначивши, що за законом, Кличко повинен був затвердити перемогу компанії протягом 5 днів після оголошення результатів конкурсу.
За його словами, в затягуванні цього процесу можуть бути зацікавлені інші учасники конкурсу, тому вони використовують свої важелі тиску на київську владу для зриву інвестиційного проекту.
«Дехто з учасників конкурсу, які програли і навіть дехто не з учасників, але мають інтерес до певних місць, які прописані в інвестиційному конкурсі, напевно, не очікували подібного результату (перемоги «Київхліба» за всіма чотирма лотами, виставленими на конкурс - УНІАН). Тому почалися якісь незрозумілі дії та схеми, які призводять до затягування підписання розпорядження і тиску на інвестиційну комісію, на «Київхліб»», - припустив Коломийченко.
Крім того, за його словами, 130-140 місць з 200, на яких «Київхліб» повинен почати встановлення кіосків згідно з умовами конкурсу, вже зайняті іншими малими архітектурними формами, тому їхні власники також можуть перешкоджати початку реалізації проекту.
«Від 60 до 70% місць, які визначені в кожному лоті, згідно із запропонованою конкурсною документацією, не є вільними. На них стоять якісь об'єкти торгівлі. Саме тому, я думаю, що це може бути однією з причин (затягування затвердження перемоги «Київхліба» - УНІАН)», - сказав голова наглядової ради компанії.
Водночас, якщо «Київхліб» зможе розпочати реалізацію зазначеного інвестпроекту, то капіталовкладення тільки у встановлення конструкцій становитимуть 30 млн грн, а добові продажі компанії в столиці після початку роботи кіосків підвищаться на 10% - до 550 тонн.
Як повідомляв УНІАН, конкурс зі створення об'єктів роздрібної торгівлі хлібом та хлібобулочними виробами був ініційований і проведений конкурсною комісією із залучення інвесторів Київської міськдержадміністрації. Переможець конкурсу зобов'язаний побудувати в столиці 200 торгових точок, розташованих у всіх районах міста. Проект повинен бути реалізований протягом 4 місяців з дати набрання чинності інвестиційного договору.
При цьому переможець конкурсу зобов'язаний три роки продавати хліб за цінами, які не перевищують ціну станом на 15 серпня 2014 року. Ці види хліба повинні бути постійно в наявності і становити не менш як 70% у загальному асортименті. Додатково можливий продаж, за умови герметичної упаковки, молочних товарів, безалкогольних напоїв, кондитерських виробів, чаю та кави. Алкоголь і пиво продавати заборонено.
Довідка УНІАН. Компанія «Київхліб» створена на базі державного підприємства «Київхліб» у 1996 році. До складу компанії входить 5 виробничих цехів у столиці, а також 5 хлібозаводів у Київській області - в містах Бровари, Макарів, Сквира, Біла Церква та Фастів. Підприємства компанії випускають до 500 тонн хлібобулочних і 20 тонн кондитерських виробів на добу. На сьогодні асортимент продукції налічує близько 500 найменувань.