Київ. 17 червня. УНІАН. Ринок поштової логістики (послуг з виїмки, перевезення та доставки листів, бандеролей і пакетів) в Україні за період з 2010-го по 2013 рік зріс більш ніж у півтора рази - до 2,8 млрд грн.
Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив президент Української асоціації директ-маркетингу (УАДМ) Валентин Калашник, презентуючи результати дослідження, проведеного асоціацією спільно з холдингом Factum Group.
За даними аналітиків, частка українського державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта» у внутрішніх відправленнях за 4 роки скоротилася на 7,2 п.п. - до 42,3%. При цьому частка «Нової пошти» на ринку поштової логістики зросла на 10,8 п.п. - до 19,5%. Частки інших п'яти найбільших операторів ринку («Міст Експрес», «Нічний експрес», «Автолюкс», «Укркур’єр» та «Інтайм») практично не змінилися.
«Абсолютні обсяги «Укрпошти» не впали, вони зросли. Просто ринок зростав швидше, через це частка «Укрпошти» знизилася», - зазначив присутній на прес-конференції директор дослідницького холдингу Factum Group Іван Дубинський.
Аналітики також відзначили, що за останні чотири роки ринок письмових відправлень у натуральному вираженні зріс на 32% - до 487 млн штук, а ринок посилочних відправлень збільшився на 89% - до 87 млн штук.
За словами аналітика УАДМ Марії Авраменко, експерти ринку поштової логістики розходяться у прогнозах щодо його розвитку до кінця 2014 року.
«Є різні думки експертів. Деякі кажуть, що у зв'язку зі сформованою ситуацією в Україні падіння ринку становитиме 10%. Інші експерти вважають, що ринок залишиться на тому самому рівні - якийсь відсоток відпаде за рахунок ситуації, що склалася, але, в будь-якому разі, можна заповнити ці втрати на відправленнях в центральній частині України», - сказала Авраменко.
Присутній на прес-конференції начальник відділу продажів та обслуговування клієнтів дистанційної торгівлі компанії «Міст Експрес» Дмитро Беляков відзначив, що втрати компанії від анексії Росією Криму становлять близько 5-8% усіх відправлень.
«У середньому Крим - це близько 5-8% усіх відправлень ... Але багато компаній продовжують доставляти посилки до Криму, і зараз шукають усі можливі легальні способи роботи на півострові», - сказав він.
У свою чергу, Калашник підкреслив, що фактори, які впливають на результати роботи ринку в майбутньому, знаходяться в сегменті державної політики.
«Є досить високий потенціал зростання, так як кількість відправлень в Україні у рази менша, ніж на розвинених ринках, однак використаємо чи не використаємо ми цей потенціал, залежатиме від того, чи створимо ми організаційну інфраструктуру в країні. Якщо наш уряд і влада зможуть навести порядок, то протягом трьох років ринок може подвоїтися», - сказав він.
Довідка УНІАН. Українська асоціація директ-маркетингу - некомерційна галузева організація, що працює з метою саморегулювання та розвитку ринків мобільного і директ-маркетингу, дистанційної торгівлі, поштової логістики, колл-центрів, а також компаній, діяльність яких пов'язана зі створенням та використанням баз персональних даних.