Міністерство молоді та спорту України, громадські організації «Рада молодих підприємців України» та «Український інститут соціальних досліджень імені О. Яременка» презентували результати соціологічного дослідження «Формування економічної активності молоді України».

Загальна мета дослідження – визначення чинників, бар’єрів та шляхів формування економічної активності молодого покоління.

Результати соціологічного дослідження презентували:
Коляда Валентина Север’янівна, начальник відділу молодіжної політики Управління сім'ї, молоді та спорту Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу КМДА
Міхальська Анна Володимирівна, заступник Голови ВМГО «Рада молодих підприємців України»
Бондар Тетяна Василівна, директор ГО «Український інститут соціальних досліджень         імені Олександра Яременка»

Відео дня

Деякі результати дослідження:

Лише 5,6% молоді вважають, що перспективи знайти свою першу роботу після завершення навчання дуже хороші, вакансій дуже багато
64% молоді знайшли першу роботу завдяки «зв’язкам» (родичів, знайомих)
Майже кожна п’ята жінка та майже кожен четвертий чоловік працюють без юридичного оформлення
Майже третина молоді не була оформлена офіційно на своєму першому робочому місці
Майже кожен третій представник молоді має ненормований робочий тиждень – працює понад 40 годин на тиждень
43,5% молоді знають, що в Україні реалізовується державна молодіжна політика

Організатори та виконавці соціологічного дослідження сподіваються, що отримані результати будуть використані для підвищення рівня обізнаності щодо економічних перспектив, залучення молоді до активної участі в економічному розвитку України, створення сприятливого середовища для забезпечення зайнятості молоді.

Додаткова інформація:  (044) 501-50-75, e-mail: savchook@uisr.org.ua, http://uisr.org.ua/
****************************************************************************************
Міністерство молоді та спорту України є центральним органом виконавчої влади, що входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики в молодіжній сфері, сфері фізичної культури та спорту.

Всеукраїнська молодiжна органiзацiя «Рада молодих пiдприємцiв України» (РМПУ) була створена в 1999 роцi та об'єднала молодих людей, якi є власниками, керiвниками i топ-менеджерами пiдприємств малого, середнього та великого бiзнесу з рiзних регiонiв України. На даний момент організація налічує більше 1500 членів по всій Україні.
Метою дiяльностi організації є сприяння впровадженню освітньої, наукової, культурної діяльності для залучення молоді до підприємництва; підвищення рівня правової та економічної освіти молоді й підприємців; наукове забезпечення розвитку ринкової економіки; залучення молодих підприємців до участі в громадському житті; сприяння поширенню підприємницького світогляду серед молоді; утвердження демократії, задоволення та захист законних інтересів своїх членів. 

Український інститут соціальних досліджень імені О. Яременка є незалежною науково-дослідною організацією, створеною групою українських науковців у 1991 році. Зареєстрований як громадська організація. Основні напрями діяльності Інституту: здійснення фундаментальних та пошукових наукових соціологічних та соціальних досліджень з актуальних проблем сучасного українського суспільства; проведення моніторингу соціальної політики; вивчення та аналіз інтересів, настроїв, орієнтацій, потреб населення; проведення різнопланових маркетингових досліджень. Окремий напрям діяльності Інституту – багатоаспектна ефективна робота з вивчення соціальних настроїв різних категорій населення країни.

Соціологічне дослідження «Формування економічної активності молоді України» проводилось Українським інститутом соціальних досліджень імені О. Яременка в рамках програми «Формування економічної активності молоді України», яку реалізовує ВМГО «Рада молодих підприємців України» за підтримки Міністерства молоді та спорту України. Мета програми: залучення молодого покоління до реалізації молодіжної політики в Україні, підвищення рівня обізнаності щодо економічних перспектив та створення сприятливого середовища для забезпечення зайнятості молоді. Підстави для розроблення програми – державна цільова соціальна програма «Молодь України» на 2009─2015 роки, затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 28.01.2009 № 41, пункт завдання № 1. За результатами проведеного дослідження здійснено аналіз щодо освітньо-професійних ресурсів, потенціалу української молоді; визначено чинники формування економічної культури і економічних орієнтацій молоді; проаналізовано залученість української молоді до процесів міграції – трудової, освітньої та зовнішньої.

Джерельна база:
Опитано 2509 представників молоді у віці 15–35 років (з них 1247 чоловіків та 1262 жінок) з 26 територіально-адміністративних одиниць України – 24 області, АР Крим та м. Київ. Стандартні відхилення при достовірних 95 відсотках і співвідношенні змінних від 0,1 : 0,9 до 0,5 : 0,5 становлять 1,20–2,00 відсотка.