У Полтаві відбувся «Пробіг з вірою в серці»

12 жовтня 2013 року у Полтаві вдруге відбувся благодійний марафон від «Данон Україна» за підтримки ТМ «Фокстрот». Зібрані всім містом кошти підуть на придбання кардіологічного обладнання для Полтавської дитячої міській клінічної лікарні
2000 полтавчан  прийшли на Театральну площу для того, аби подолати символічну дистанцію і зібрати добровільні внески учасників для загальної доброї справи. Спонсорська допомога учасників пробігу, організаторів та партнерів разом сягнула 71 180 гривень, які підуть на закупівлю кардіологічного обладнання для Полтавської дитячої міській клінічної лікарні.
- Відділенню новонароджених патологій вкрай необхідне кардіологічне обладнання, на яке збирали гроші цього року, - говорить Лариса Савченко, головний лікар Полтавської дитячої міської клінічної лікарні. -  Цим обладнанням будуть користуватися кожного дня, адже у лікарні практично немає вільних місць.  


«Пробіг з вірою в серці» - це благодійний спортивний захід для всієї родини, що долучив полтавчан до здорового способу життя та надав кожному можливість не залишатись байдужим та зробити свій внесок у здорове майбутнє маленьких українців.  За чотири роки існування до благодійного марафону приєдналися такі міста, як Херсон, Дніпропетровськ, Кременчук, Вінниця та Полтава.  Спільними зусиллями учасників пробігів,  компанії «Данон Україна» та партнерів  було зібрано понад  900 000 грн.
У Полтаві, як і в інших містах «Пробігу», марафон  став не лише важливою соціальною акцією, але й справжнім святом для усієї родини – на маленьких учасників чекали навчальні мультфільми «Фокс і Трот поспішають на допомогу», створені «Фокстротом» у рамках соціального проекту «Школа безпеки» з профілактики дитячого травматизму у побуті.
- «Школа безпеки», як і «Пробіг з вірою в серці», ініційована заради життя, адже наші уроки безпеки мають за мету попередити побутові травми і зміцнити  здоров’я  дітей, - повідомила Олена Милованова, PR-менеджер торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому». - Важливо також, що  серед активістів «Пробігу» в усіх містах  були  співробітники місцевих «Фокстротів», й нам усім разом вдалося зібрати кошти на обладнання, що допоможе вчасно діагностувати захворювання та зберегти найцінніше – дитячі життя.
Незважаючи на те, «Пробіг» ініційований бізнесом,  це не лише корпоративний проект, він - народний, адже жителі міст безпосередньо стають активними учасниками-благодійниками.
- Другий рік поспіль наші співробітники долають дистанцію, підтримуючи благодійний марафон, й другий рік  я сама виходжу на «Пробіг», - поділилася думкою Мирослава Рябкова, директор магазину «Фокстрот» у Полтаві. - Особисто для мене дуже важливим є те, що компанія, де я працюю,  підтримує мій порух душі, сама ініціює залучення та мотивацію людей до гарних змін в собі та громаді.

Відео дня


Довідка: «Пробіг з вірою в серці» – це унікальна соціальна ініціатива компанії «Данон Україна», яка направлена ​​на допомогу дітям з кардіологічними захворюваннями. В Україні лише деякі медичні заклади мають можливість своєчасно діагностувати захворювання та запобігати їм. Наша головна мета - допомога дитячим лікарням у придбанні необхідного обладнання.
Наша робота за три роки в цифрах: 533 954 грн, 24800 тис. учасників, 7 пробігів.
2010 рік - 1й пробіг у Херсоні: 2500 учасників, 70 000 грн.
Обладнання для дистанційних відео консультацій для кардіологічного відділення Херсонської обласної дитячої лікарні.
2011 рік - 5800 учасників, 147 517 грн.
Херсон: 2800 учасників, 76279 грн .. Діагностичне обладнання, необхідне для обстеження дітей з порушеннями ритму серця для кардіологічного відділення Херсонської обласної дитячої лікарні. Кременчук: 3 000 учасників, 70 238 грн .. Апарат штучної вентиляції легенів для місцевої лікарні.
2012 рік - 16 500 учасників, 316 437 грн.
Дніпропетровськ: 7000 учасників, 92348 грн. УЗД-сканер для Дитячої міської клінічної лікарні № 2. Кременчук: 3000 учасників, 73047 грн. Реанімаційний апарат для місцевого пологового будинку. Херсон: 5000 учасників, 81019 грн. Компресор для кардіологічного відділення Херсонської обласної дитячої лікарні. Полтава: 1500 учасників, 70023 грн. Автоматичний аналізатор крові для Полтавської міської лікарні № 5.
Партнери пробігів: спортивний бренд «New Balance», «Фокстрот», «Platinum Bank» та «Тетра Пак Україна», благодійний фонд «Відкриті серця».
2013 5 міст: Дніпропетровськ - 7 вересня, Херсон - 14 вересня, Кременчук - 29 вересня, Вінниця - 5 жовтня, Полтава - 19 жовтня,
У 2018 році - 25 міст, додаючи щороку по 5 міст.Детальніше: http://danone.ua/ru/social-responsibility/probeg-s-veroj-v-serdce/


Довідка: Торговельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» з 2011 року є партнером соціальної ініціативи компанії «Данон Україна». «Фокстрот» -  лідер* ринку України у сегменті роздрібних продажів електроніки та побутової техніки. Перший магазин торговельної мережі було відкрито у 1994 році, і станом на жовтень 2013 р. в Україні нараховується 229 супермаркетів  ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 113 обласних та районних центрах України, при цьому їх загальна торговельна площа  складає быльше 309 000 кв. м. Згідно рейтингу, складеному аудиторською  компанією Deloitte&Touche у 2012 році, торговельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» входить у число 500 найбільших компаній Центральної та Східної Європи. З 2011 року реалізує мультиплікаційну тему проекту «Школа безпеки», навчаючи молодших школярів правилам безпечної поведінки у побуті. Сьогодні 16000 плазмових телевізорів кожну годину демонструють мультфільми в 229 супермаркетах «Фокстрот. Техніка для дому »по всій Україні. У 2012 році мультфільм «Фокс і Трот поспішають на допомогу!» схвалений для використання у загальноосвітніх навчальних закладах Науково- методичною комісією з основ здоров'я Науково-методичної ради МОНмолодьспорту (протокол № 3 від 11.10.2012 ). У Києві та регіонах (Львів, Луцьк, Донецьк, Запоріжжя і область, Чернівці, Житомир, Миколаїв , Донецьк) спільно з фахівцями ДСНС були проведені дитячі свята - «Уроки безпеки». У березні 2013 року проект був названий самим впізнаваним серед споживачів у ритейлі ( за результатами опитування InMind ) , а в квітні 2013 року став переможцем 7-го Національного фестивалю соціальної реклами у своїй номінації.
* За даними GFK, 2012.