Київ. 23 серпня. УНІАН. Громадська рада при Київській міськдержадміністрації просить Верховну Раду на законодавчому рівні допомогти місцевій владі в організації системи паркування та у протидії порушенням правил паркування.
Про це на прес-конференції в УНІАН повідомила голова Громадської ради при КМДА Марина Бурмака, коментуючи оприлюднені результати дослідження про головні проблеми найбільших міст України. (За даними опитування, жителі великих міст назвали паркування автомобілів на тротуарах та газонах однією з головних проблем – УНІАН).
За словами Бурмаки, проблема паркувальних майданчиків не є новою для Києва, тому Громадська рада звернула на неї увагу.
Бурмака нагадала, що у травні ц.р. Київрада розглянула проект рішення про затвердження Програми розвитку єдиного паркувального простору у місті до 2015 р. За її словами, ця програма була попередньо ухвалена з порушенням законодавства, а саме - без попереднього громадського обговорення.
“І, як відомо, напевно, ця програма якраз і дозволяє паркуватися автомобілям на тротуарах. Наші колеги з комітету з питань транспорту, який очолює Володимир Гриненко, — представник Всеукраїнського громадського об’єднання «Український транспортний союз», провели аналіз цього документу. Вони зробили висновки про абсолютну нереалістичність цієї програми”, - заявила Бурмака.
Вона зазначила, що на всі недоліки, на які вказують фахівці Громадської ради при КМДА щодо прийнятої програми паркування, чиновники відповідають, що “в усьому винне законодавство”.
“Тому ми на сьогоднішній день подали пропозиції до Верховної Ради України про розгляд змін до закону України №2499 (Прийнятий парламентом за основу проект закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо правил паркування транспортних засобів та встановлення відповідальності за порушення правил паркування транспортних засобів – УНІАН). І в тому числі там визначається обов’язковість для місцевих органів влади вирішувати питання щодо паркування. На думку наших колег, за умови ефективного адміністрування системи паркування Київ може щорічно отримувати 120-150 млн грн до бюджету і відповідно направляти їх на впорядкування дорожньо-транспортної інфраструктури”, - сказала Бурмака.
Довідка УНІАН. 17 квітня 2013 року Київрада розглянула Програму розвитку єдиного паркувального простору в Києві на період до 2015 року та прийняла її за основу за умови подальшого доопрацювання.
Більшість депутатів висловили невдоволення тим, що паркувальні місця, згідно з програмою, передбачається облаштувати частково на тротуарах або проїжджій частині.
Керівник КП “Київтранспарксервіс” Андрій Дудко, який доповідав з цього питання, зазначив, що на сьогодні проблема з виникненням заторів на дорогах пов’язана із несанкціонованими паркуваннями авто. Тому, на його думку, якщо будуть паркуванні стоянки вздовж проїжджої частини доріг, де дозволяє ситуація, то це позитивно вплине на рух транспорту.
Остаточний варіант Програми розвитку єдиного паркувального простору в м. Києві до 2015 року планувалось розглянути після детального вивчення та коригування.
За даними прес-служби Київради, потреба Києва в паркувальних місцях становить не менш ніж 500 тис. машиномісць. Зараз забезпечено близько 250 тис. паркувальних місць.