«Фокстрот» підтримав конкурс юних дослідників якості послуг і товарів, адже,  тестуючи побутову техніку,  електроніку, обслуговування у магазинах та навіть дороги та мильні бульбашки,  школярі ростуть  грамотними споживачами.
13 червня у Києві відзначали переможців конкурсу молодіжного споживчого тестування «Молодь тестує якість: нове покоління критичних споживачів». Конкурс вже п’ятий рік поспіль проводить Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України спільно із БО «Центр споживчих ініціатив» за підтримки Міністерства освіти і науки України. Незмінними партнерами конкурсу є торговельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» та ПАТ «Бель Шостка України».
Цього року на конкурс надійшло більше 200 індивідуальних та групових робіт від 2500 учасників. Юних дослідників хвилювала якість продуктів, які діти споживають щодня: солодкі газовані напої, хлібобулочні вироби, йогурти, молоко та молочні продукти, а також побутова техніка, шкільні приладдя.


Відео дня

- Роботи абсолютно різної тематики – від класичного тестування продуктів харчування до нових тем -  фінансові послуги, послуги операторів кабельного телебачення, інтернет-провайдерів, - ділиться враженнями член журі, директор лабораторій Центру незалежних експертиз «Тест» Ніна Кільдій. – Конкурс дає молоді можливість провести власне дослідження, діяти з користю для суспільства та  показати вагу споживчої тематики. Це  активно формує юну особистість. 
- Сьогодні ці діти - критичні споживачі, а у майбутньому – вони будуватимуть ринкові відносини, тому надзвичайно  важливо, аби у своїй діяльності  вони завжди враховували інтереси споживача, - розповідає про партнерство виконавчий директор мережі «Фокстрот. Техніка для дому», член журі конкурсу  В’ячеслав Поврознік. – Підтримуючи конкурс, ми виховуємо собі помічників,  адже щодня працюємо над  покращенням якості обслуговування, будуємо довготривалі  стосунки з клієнтами й завжди реагуємо на запити відносно випадків, де в центрі уваги - інтереси споживача. Те, що молодь розуміє вагу такої роботи, підтверджує факт: у лютому, до Дня прав споживачів, всеукраїнський рух «Молодь за права споживачів» на V консумерському фестивалі «Час діяти!» назвав торговельну мережу «Фокстрот. Техніка для дому» «Улюбленим магазином студентів».


- Це важливо для інформаційного суспільства, бо результати, що їх отримують діти у власних дослідженнях, - важливі для зростання якості життя, об’єктивної оцінки якості споживчого ринку в Україні, - коментує  конкурс директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України,  доктор технічних наук, професор, дійсний член-кореспондент НАПН України Валерій Биков.
Серед переможців  конкурсу  «Молодь тестує якість: нове покоління критичних споживачів» киянки Ірина Перекупко і Марія Некрасова з Києва, які провели  дослідження якосіт гумових рукавиць («Ваші руки у ваших руках»). Друге місце посіли досліджувачі мильних бульбашок -  шестикласники "Спеціального навчально-виховного комплексу  І-ІІ ступенів № 2" з  Харкова. Марина Глайборода за ґрунтовний підхід при дослідженні фінансових послуг «У якому банку слід взяти кредит на навчання?» зайняла третє місце. Ще 10 дослідницьких робіт отримали дипломи  в номінації «За споживчу вимогливість», у тому числі «Фокстрот» відзначив роботу  Олега Тимченко і Богдана Синенко. Дев’ятикласники  досліджували безпеку дітей на дорозі у рідному Кіровограді й зробили висновок: нас навчили правилам безпеки, але не створили безпечної дороги. Така проактивність хлопців співзвучна  ще одній ідеї  «Фокстроту» - соціального проекту  «Школа безпеки» під девізом: «Комфортно там, де безпечно!», що покликаний навчити школярів правилам безпечної поведінки та сприяє профілактиці травматизму дітей у невиробничій сфері.

Довідка:
Конкурс «Молодь тестує якість» проводився з квітня до травня 2013 року та мав на меті підвищити обізнаність шкільної молоді віком від 12 до 17 років (учні 7-11-х класів) щодо питань реалізації прав споживачів, вміння орієнтуватись у сучасному ринку товарів та послуг, виховання споживчої культури, громадянської позиції та усвідомлення власної ролі у підвищенні якості життя в контексті європейських стандартів. Журі конкурсу складалося з експертів з Науково-дослідного центру незалежних споживчих експертиз «Тест» та освітян, Всеукраїнської Федерації споживачів «Пульс», представників Міністерства освіти і науки України, Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, спеціалістів по зв’язках з громадськістю Групи компаній «ФОКСТРОТ», ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» та ТМ «Шостка». 
Споживча освіта існує в Україні вже шостий рік поспіль завдяки курсу за вибором «Основи споживчих знань», що був розроблений у рамках партнерства Міністерства освіти і науки України та Спільного проекту ЄС та ПРООН «Спільнота споживачів та громадські об’єднання». Зараз курс викладається більше, ніж у 2000 загальноосвітніх навчальних закладів.
Торговельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є  лідером* ринку України у сегменті роздрібних продажів електроніки та побутової техніки і володарем титулу «Національна торговельна марка» за  рейтингом «Людина року - 2012». Програма лояльності споживачів до ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» працює з 2006 року та нараховує  близько 4 мільйонів споживачів, а знання бренду «Фокстрот»  українцями складає –100%**. Перший магазин торговельної мережі було відкрито у 1994 році, і станом на липень 2013 р. в Україні нараховується 226 супермаркетів  ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 112 обласних та районних центрах України, при цьому їх загальна торговельна площа  складає більше 200 000 кв. м. Згідно рейтингу, складеному аудиторською  компанією Deloitte&Touche у 2012 році, торговельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» входить у число 500 найбільших компаній Центральної та Східної Європи. Об’єм продажів мережі за 2011-12 фінансовий рік склав більше 7.17 мільярдів гривень. З 2010 року торговельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є членом-учасником «Euronics» найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки, представленої в 30 країнах Європи.
*згідно даних GFK, 2012
**згідно даних Advanter Group, 2012