«Фокстрот» відкрив торгівельну  точку нового формату «Магазин у магазині» в своєму діючому супермаркеті у Львові в ТРЦ «King Cross Leopolis»: с.Сокільники, вул. Стрийська, 30. Урочисте відкриття зі знижками та спеціальними пропозиціями проходило з 16 по 19 травня 2013 року.

Його фіналом став розіграш цінних подарунків та майстер-клас Ектора Браво.
Кулінарний урок від провідного шеф-кухаря країни зібрав покупців техніки Kenwood та створив справжній фурор. Ектор Хіменес Браво готував філе риби з соусом з креветок та гребінців, весняні овочі по-тибетськи та українську бурякову ікру. Всі страви можна було спробувати і абсолютно всі учасники майстер-класу отримали в подарунок рецепти приготованих ласощів з автографом Ектора Браво. Подарунки особисто від знаменитості, фірмові фартухи та набори прихваток, отримали найактивніші глядачки шоу.

Відео дня

Сам майстер-шеф акцентував увагу аудиторії на тому, що добре приготована страва потребує якісного обладнання. Адже коли працюєш на кухні і намагаєшся створити шедевр, кожен інгредієнт та кожна деталь мають сприяти цьому. Майстер-клас проходив 2 години і транслювався на 11 моніторах, щоб усі бажаючі змогли його побачити.

Також 19 травня о 18:00 відбувся розіграш 27 подарунків. Счастливчики з числа покупців з чеком на суму вище 500 гривень, пішли додому з подарованими мікрохвильовими пічками, тостерами, холодильником та кухонною машиною.
Львів’яни лишились задоволені як самим святом і супутніми знижками до 60%, так и тим, що саме у їхньому місті створено магазин з унікальним форматом для усієї родини. Жінки відмітили наявність дитячого майданчику прямо на території магазину. А поруч бренд-зону DeLonghi, де абсолютно безкоштовно можна продегустувати кофе, приготоване у кавоварці однойменного бренду, сидячи в зручному кріслі за столиком. Припало їм до смаку і комфортне оформлення магазинчиків Kenwood, Pyramida, Rowenta, Moulinex, Tefal, Vitek та Gorenje. Чоловіки ж оцінили формат шоу-руму, який дозволяє знайомитись з кожним виробником окремо і тестувати самі останні новинки від світових виробників.
                    - Цією весною «Фокстрот» ще більше  виріс  у рівні сервісу. І наш новий формат “Shop-in-shop”,  перший серед магазинів побутової техніки та електроніки в Україні – це черговий крок назустріч нашим покупцям. Адже їх комфорт – наша кінцева мета, -  повідомив виконавчий директор мережі «Фокстрот. Техніка для дому» В’ячеслав Поврознік.


Довідка: Торговельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є лідером* ринку України у сегменті роздрібних продажів електроніки та побутової техніки і володарем титулу «Національна торговельна марка» по версії рейтингу «Людина року - 2012». Перший магазин торговельної мережі було відкрито у 1994 році, і станом на 22 травня 2013 р. в Україні нараховується 226 супермаркетів  ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 110 обласних та районних центрах України, при цьому їх загальна торговельна площа  складає близько 200 000 кв. м. Згідно рейтингу, складеному аудиторською  компанією Deloitte&Touche у 2012 році, торговельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» входить у число 500 найбільших компаній Центральної та Східної Європи. Об’єм продажів мережі за 2011-12 фінансовий рік склав більше 7.17 мільярдів гривень. З 2010 року торговельна мережа ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» є членом-учасником «Euronics» найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки, представленої в 30 країнах Європи.

* згідно даних GFK, 2012