Київ. 29 квітня. УНІАН. Цього року благодійний проект доктора медичних наук, генерального директора Інституту дерматології та косметології Ольги Богомолець у рамках Дня меланоми, який відбудеться 17 травня, охопить 30 міст України.
Про це О.Богомолець як координатор програми «Євромеланома» в Україні повідомила на прес-конференції в УНІАН.
Вона нагадала, що проект реалізується з 2008 року, а вперше День меланоми був організований 21 травня 2009 року в Києві. Пізніше рамки проекту розширилися іншими містами України. Зокрема, минулого року День меланоми відбувся вже у 28 містах, спеціалісти оглянули понад 4,5 тисячі осіб. За час реалізації проекту (2009-2012 роки) безкоштовний огляд пройшли понад 10 тисяч українців.
Як повідомила О.Богомолець, цього року прийом громадян вестимуть понад 100 лікарів-дерматологів. Зараз ведеться запис на безкоштовний огляд (телефон 0800-50-15-08). Зателефонувавши на цей номер, людина зможе дізнатися, де найближчий пункт огляду, та отримати інші відповіді на запитання, що її цікавлять.
О.Богомолець наголосила на важливості вчасного виявлення меланоми і початку лікування, адже на пізніх стадіях захворювання, коли метастази меланоми вражають багато органів, переважає висока смертність - 95%.
Також лікар повідомила, що цього року з метою охоплення якнайбільшої кількості людей профілактичними оглядами розпочато співпрацю з представниками бізнесу. Так, за підтримки ГО «Стоп меланома» на одному з найбільших столичних підприємств - АТ «Оболонь» - було проведено інформаційну програму щодо захворювання на меланому та організовано огляд працівників безпосередньо на підприємстві бригадами спеціалістів, підготовленими Інститутом дерматології та косметології.
Як повідомила О.Богомолець, при реалізації проекту використовується розроблена інститутом і запатентована модель дистанційної діагностики родимки, яка довела свою майже 100% ефективність на практиці.
На «Оболоні» було обстежено близько 2,5 тисяч осіб, виявлено 72 пацієнти, яким проведено додатковий огляд і надані рекомендації у випадку підтвердження ризику захворювання.
О.Богомолець висловила сподівання, що це починання підтримають інші великі підприємства України.
«На це не потрібно великих рекламних бюджетів для PR-компаній у побудові позитивного іміджу - справжня турбота краще будь-яких рекламних засобів», - вважає вона.
Голова наглядової ради АТ "Оболонь" Сергій Блощаневич, у свою чергу, повідомив, що було обстежено працівників лише столичного виробництва, а надалі планується організувати обстеження робітників філій “Оболоні” в регіонах.
Він сказав, що також рекомендуватиме керівникам інших підприємств долучитись до проекту і бути соціально відповідальними.