Українська горілка додала в свій резерв відразу 2 золоті медалі після перемоги на дегустаційному конкурсі, який проходив у рамках найбільшого в СНД продовольчого форуму - «Продекспо-2013». Щорічно в лютому проходить одне з наймасштабніших заходів у сфері продовольства і напоїв, де виробники мають змогу продемонструвати свої досягнення, а також ознайомиться з результатами роботи лідерів світового ринку. У рамках ювілейної, 20-ої за рахунком, виставки традиційно була організована міжнародна дегустація напоїв. У цьому році за звання кращого алкогольного напою змагалися майже 400 брендів з 28 країн світу.

«Ми раді, що цього року відразу дві позиції з лінійки водок торгової марки«Мърная», отримали визнання і нагороди. «Мърная Традиція», виграла золоту медаль в номінації «Кращий смак класичної горілки», завдяки своєму чистому горілчаному смаку і тонкому аромату, без сторонніх відтінків. А «Мърной. Пшеничний колосок »професійне журі вручило« золото »за« Найкращу власну рецептуру »- напій відрізняється своєю натуральністю і оригінальністю. Горілка виробляється за авторською рецептурою, при цьому, в кожній пляшці продукції знаходиться пшеничний колосок – це гарно та креативно », - говорить головний технолог ТОВ« Кримська водочна компанія », Сергій Григоренко.

Нагадаємо, в минулому році українська горілка «Мърная» також була нагороджена 2 золотими медалями у номінаціях «За унікальну рецептуру» (Мірна на молоці) і «За бездоганну якість» (Мірна Стародавній Київ).

Відео дня

Довідка

OOO «Кримська водочна компанія» («КВК») - один з найбільших виробників і експортерів алкогольної продукції. На сьогоднішній день в продуктовий портфель брендів «Кримської водочної компанії» входять: горілка «Medoff»,

«Природна колекція», «Наша Марка», «Мърная», «Хуторок», коньяк і вино «Коктебель», слабоалкогольні напої на натуральній основі « LONGmixER ».Компанія володіє виробничою базою повного циклу - виробничі потужності «Кримської водочної компанії» розташовані в м. Сімферополь. Інноваційні розробки у сфері створення ексклюзивних алкогольних продуктів, гнучка маркетингова політика і традиції якості дозволили «КВК» увійти в п'ятірку лідерів галузі.