Киянка Інна Довга виграла мільйон бонусів (10 тис. грн) в магазині мережі цифрової та побутової техніки «Технополіс», просто придбавши фритюрницю і тостер.

Новорічні свята закінчилися, але приємні сюрпризи для покупців – ні. Головне знати, де їх шукати. Мережа «Технополіс» підбила підсумки акції «Виграй мільйон бонусів!», у якій взяли участь близько 100 тис. покупців – учасників програми лояльності.

Переможця визначили випадковим комп'ютерним відбором номера картки. Успіх усміхнувся киянці Інні Довгій. Вона купувала дрібну побутову техніку в подарунок родині до новорічних свят, а вже сьогодні може здійснити мрію сина – придбати домашній кінотеатр.

«Я досі не вірю, що виграла. Раніше зі мною такого не траплялося, – ділиться своїми враженнями переможець розіграшу Інна Довга. – У мене багато різних знижкових і бонусних карток, але досі жодна з них не приносила особливої вигоди. А зараз у «Технополісі» я виграла мільйон! Витрачу бонуси на те, що порадує дітей. Мій син давно хотів новий сучасний телевізор, але соромився сказати. Думаю, вистачить ще й на інші приємні подарунки дітям», – каже переможець розіграшу.
Крім того, ще тисяча клієнтів мережі отримає призи по 5 тис. бонусів кожен. Список щасливчиків доступний на сайті www.plus.technopolis.com.ua.

Нагадаємо, акція проводилася у всіх магазинах мережі «Технополіс». Для участі у розіграші потрібно було здійснити будь-яку покупку з використанням бонусної картки з 1 грудня 2012 до 13 січня 2013 року.

Програма для постійних покупців «Технополіс» дає безліч переваг для своїх власників.
Насамперед, це бонуси за покупки. Постійні покупці можуть накопичувати на персональному «депозиті» бонуси за покупки, якими в будь-який зручний час можна розрахуватися в магазинах мережі (100 бонусів = 1 гривня на покупки техніки).
Також для власників карток передбачений збільшений термін повернення товару – до 30 днів.
Ще одна перевага програми – це «захист ціни».

«Клієнт не витрачає час на пошук потрібного товару за найменшою ціною, адже знає, що отримає 100 бонусів за кожну гривню різниці в ціні, якщо в іншому магазині товар виявиться дешевшим, ніж у «Технополісі». Моніторинг цін здійснює незалежне агентство, бонуси нараховує комп'ютерна програма, постійний клієнт отримує кращу ціну без участі в процесі», – розповідає Олександр Чорний, керівник програми лояльності компанії «Технополіс».

Відео дня