Київ. 4 грудня. УНІАН. Ринок поштової логістики в Україні за підсумками 2011 року зріс на 12,3% - до 2,447 млрд грн.

Про це на прес-конференції в агентстві УНІАН повідомив президент Української асоціації директ-маркетингу (УАДМ) Валентин Калашник, презентуючи результати дослідження ринку поштової логістики в Україні, проведеного УАДМ спільно з консалтинговою компанією NSBC.

За даними дослідження, в натуральному вираженні сегмент посилочних відправлень у 2011 році зріс на 14,2% - до 56,3 млн штук, сегмент листів зріс на 12,1% - до 428,5 млн штук.

Відео дня

При цьому частка держпідприємства поштового зв'язку «Укрпошта» у 2011 році в загальному обсязі письмової кореспонденції у натуральному вираженні становила 76,74%, у сегменті посилочних відправлень — 42,15%, а частка «Укрпошти» у грошовому вираженні в обсязі ринку внутрішніх поштових відправлень становила 47,86%, тоді як на частку комерційних компаній припадає 52,14%.

Крім того, за даними дослідження, на частку посилок припадає в грошовому вираженні 47,69% ринку поштових відправлень і 11,41% - у натуральному.

За даними дослідження, у 2011 році сегмент В2В письмової кореспонденції зріс на 13,08%, сегмент В2С письмової кореспонденції – на 11,9%, сегмент посилочних відправлень В2С - на 27%, що стало можливим завдяки розвитку Інтернет-торгівлі.

За прогнозами експертів УАДМ і NSBC, за підсумками 2012-2013 року основне зростання відзначатиметься у сегменті посилочних відправлень В2С - на 10-15% на рік.

При цьому компанії каталожного продажу дадуть у натуральному вираженні приріст близько 10% на рік, інтернет-продажу - 20%, компанії прямого продажу - 10-15% на рік.

Зростання у сегменті В2В не перевищить 5% у натуральному вираженні.

Водночас в УАДМ прогнозують посилення конкуренції на ринку поштової логістики і можливий перехід компаній, які традиційно працювали у сегменті В2В, у сегмент В2С.

Довідка УНІАН. Українська асоціація директ-маркетингу – некомерційна галузева організація, що працює з метою саморегулювання і розвитку ринків мобільного і директ-маркетингу, дистанційної торгівлі, поштової логістики, кол-центрів, а також компаній, діяльність яких пов'язана зі створенням/використанням баз персональних даних.

До складу УАДМ входять 39 компаній.