Для зареєстрованих клієнтів сервіс онлайн бронювання Senturia став доступнішим - з'явилася нова можливість для членів VIP-клубу. З 10 листопада 2012 року для VIP-клієнтів Senturia не нараховується комісія при поверненні або зміні квитка. Таким чином, ці клієнти можуть змінити дані або скасувати придбаний квиток, сплативши лише сервісний збір авіакомпанії-перевізника. Такі нововведення є одним з етапів впровадження програми із вдосконалення клієнтського сервісу Senturia. Крім того, учасникам VIP-клубу надається знижка при купівлі авіаквитка, а також обслуговування здійснюється за окремим телефонним номером і надається ексклюзивна інформація про спеціальні пропозиції вартості авіаквитків за різними напрямами. Стати членом VIP-клубу може будь-яка особа, що одноразово купила авіаквиток через Senturia і заповнила реєстраційну форму на сайті.

Senturia - це сервіс онлайн-бронювання авіаквитків, який надає послуги за низькими цінами з високим рівнем обслуговування. На сьогоднішній день Senturia входить у трійку лідерів ринку онлайн бронювання авіаквитків у країнах СНД. Проект був створений в 2010 році і став одним з перших агентств СНД, щоотримав акредитацію і статус IATA Online Travel Agent. У 2012 році Senturia визнаний Travelport найбільш швидкозростаючим електронним сервісом на українському ринку онлайн-бронювання. На даний час через сервіс Senturia в день в середньому продається близько 1500 авіаквитків. Майже 90 тисяч унікальних користувачів за минулий рік придбали квитки за допомогою Senturia. В місяць сайти senturia.ua і senturia.ruвідвідують близько 450 тисяч користувачів. Зараз діяльність Senturia зосереджена в Україні та Російській Федерації. У найближчому майбутньому сервіс буде представлений на ринках більш ніж 20 країн.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram