Київ. 13 листопада. УНІАН. У Києві презентовано авторську серію натуральних приправ від шеф-кухаря, володаря титулу World Master Chef Ектора Хіменеса-Брава, які можна буде придбати у вітчизняній торговельній мережі напередодні Нового року.

Серію презентував на прес-конференції в УНІАН сам шеф-кухар.

Е.Хіменес-Браво повідомив, що серія приправ «Кулінарний шедевр» складатиметься з 12 варіантів поєднання різних спецій. Причому, як підкреслив шеф-кухар, це приправи, що не міститимуть консервантів, підсилювачів смаку чи барвників, а складатимуться виключно з натуральних спецій і з мінімальною кількістю солі або взагалі без неї. Разом з деякими упаковками приправ продаватимуться пакети для запікання, що має забезпечити саме той смак страв, який придумав відомий кухар.

Відео дня

Е.Хіменес-Браво також повідомив, що використовувались прожарені спеції, і завдяки цьому приправи набули посиленого, ніжнішого смаку.

Партнером з виготовлення авторських приправ виступила харківська компанія ПП «СПС» (виробник ТМ «Приправка»).

«У всіх країнах СНД я шукав продукцію, якою міг би по-справжньому пишатися. Водночас я шукав партнера, який би поділяв моє бачення найвищої якості і підходу до міжнародного рівня якості, який би поділяв зі мною бачення кулінарного мистецтва, підходи до здорового стилю життя. І на це абсолютно зрозуміло, що це той самий партнер, яким є «Приправка», - зазначив шеф-кухар.

Над розробкою серії «Кулінарний шедевр» партнери працювали разом з кінця минулого року.

«Результатом стала серія приправ, які не тільки включають натуральні продукти, але й продукти, які мають найвищий рівень якості і запаковані на найвищому рівні якості», - наголосив Е.Хіменес-Браво.

Кожна з приправ містить від 18 до 20 спецій, і може бути використана як для традиційної, так і високої кухні.

У при виготовленні серії приправ використані найкращі спеції з найвіддаленіших куточків світу, а частина з них вперше потрапили в Україну.

Як зазначив генеральний директор компанії ПП «СПС» Андрій Зінчук, підприємство працює на ринку вже 12 років, і пріоритетом для бренду ТМ «Приправка» є виробництво натурального, якісного та цікавого для споживача продукту. За його словами, найскладнішим в реалізації проекту «Кулінарний шедевр» став пошук інгредієнтів для приправ.

«Тому що Ектор у склад цих приправ ввів стільки екзотичних спецій та прянощів, про деякі з яких наші споживачі навіть не чули. Нам довелося вивчати цю сферу, шукати ці інгредієнти. Це було дуже важко. Якісь ми все ж не змогли знайти, в усякому разі у сухому вигляді їх не виготовляють, але більшість з них знайшли, і створили рецептури», - повідомив А.Зінчук.

Як зазначила директор з маркетингу компанії ПП «СПС» Ольга Ромащенко, кількість інгредієнтів, яка є в приправах серії «Кулінарний шедевр», впливає на підвищення собівартості продукту, але все ж таки ця продукція буде доступною для більшості споживачів, які захочуть приготувати різноманітні страви. Ціновий діапазон, за її словами, буде від 6,50 грн до 7,50 грн за упаковку, залежно від точки продажу товару.

«Ця продукція не дорожча за ту, яку випускають конкуренти, але вона здорова», - додав Е.Хіменес-Браво.