Компанія CFC Consulting презентувала комікс, присвячений виборам в США

Київ. 6 листопада. УНІАН. Компанія стратегічних комунікацій CFC Consulting у співпраці з афільованою американською компанією MuPoToon LLC презентувала комікс «Відчайдушні господарі Білого дому, або Як Обама продавав Американську мрію Китаю», присвячений виборам в США.

Як повідомив на прес-конференції в УНІАН креативний директор CFC Consulting Юрій Сак, комікс був розроблений в рамках проекту комедійного політичного анімаційного серіалу «Відчайдушні господарі Білого дому», прем'єра якого в США запланована на 2014 рік.

Відео дня

Ю.Сак повідомив, що в основі сюжету коміксу - передвиборча кампанія діючого президента США Барака Обами. Зіштовхнувшись з низькими рейтингами та негативними прогнозами щодо шансів бути переобраним, Б.Обама випадково зустрічає двох українських студентів літньої школи Гарвардського університету Спритка і Гарнюню, чиї поради допомагають Б.Обамі виграти боротьбу за другий термін президентства. Ю.Сак нагадав, що Спритко і Гарнюня є частиною брендингової стратегії України, розробленою компанією CFC Consulting.

Він зазначив, що комікс створено в жанрі політичної комедії.

«Ми намагалися в хорошому сенсі посміятися над процесом виборів і з сарказмом поглянути на те, що ми називаємо політтехнологією», - сказав Ю.Сак.

За його словами, всі ситуації в сюжеті історії засновані на реальних подіях.

Комікс, виданий накладом 500 екземплярів англійською мовою, буде розповсюджуватись в США. «Стратегія розповсюдження коміксу, яка стосується США, по суті вибудовується нашими партнерами в США», - сказав Ю.Сак. За його словами, зараз обговорюються варіанти, яким чином розповсюджувати цей комікс. «Це може бути варіант, коли комікс буде продаватися в книжкових магазинах, це може бути варіант розповсюдження виключно через телеканали і телевізійні програми», - додав він.

Ю.Сак також повідомив, що його компанія вже працює над тим, щоб зробити доступним комікс в онлайн-форматі.

Керуючий партнер CFC Consulting Геннадій Курочка зазначив, що автори коміксу дотримувались політкоректності. «Ми не переходимо межі»,- сказав він.

Головний радник CFC Consulting Олексій Сивак у свою чергу зазначив, що передусім цільовою аудиторією коміксу є американці. «Але я думаю, що жарти, які ми використовуємо, будуть зрозумілі і доступні всім», - додав він.