Українська мережа салонів мобільного зв'язку «Мобілочка» впроваджує інноваційну для українського ринку послугу - «Товар на замовлення». Тепер клієнти мережі можуть здійснити попереднє замовлення необхідного товару через Інтернет або спеціальний термінал, а забрати його пізніше, в зручному для себе магазині. Що примітно, вартість товару при використанні даного сервісу буде дещо нижча, ніж в роздрібному магазині, а його наявність за вказаною адресою - гарантована для споживача.
Послуга «Товар на замовлення» дозволяє покупцеві замовити товар зі складу в одному з магазинів мережі через електронний каталог. Передбачається, що замовлення можна буде здійснити за допомогою спеціалізованих терміналів, встановлених в точках продажу. Поки інсталяція нового обладнання не завершена, замовлення здійснюються за допомогою менеджерів через електронні каталоги, які вже є в кожному магазині мережі «Мобілочка».
«Зростаюча конкуренція вимагає гнучкості та орієнтування на потреби клієнтів. «Мобілочка» як національна мережа розуміє цю істину і намагається випередити час впровадженням інноваційних послуг, - коментує нововведення Антон Володькін, генеральний директор холдингу MSG, мережа «Мобілочка». - Сьогодні якість, доступність товарів, цін та сервіс є запорукою успіху. Саме тому «Мобілочка» першою на ринку України представляє нову послугу «Товар на замовлення».
Важливою відмінністю даного сервісу від традиційної для мережі форми реалізації полягає в тому, що таким чином можна замовити не тільки телефони, смартфони і фотоапарати, але й практично будь-яку електроніку і побутову техніку: телевізори, аудіопрогравач, ноутбуки та багато іншого.
Переваги сервісу «Товар на замовлення»:
- «Ціна зі складу» - нижче середньої в роздробі;
- Безкоштовна доставка;
- Широкий асортимент і достатня кількість товару;
- Тривалість оформлення замовлення - не більше 5 хвилин;
- Відсутність передоплати.
На сьогодні кількість салонів «Мобілочки», де вже можна скористатися новою послугою, перевищила 400, і ця цифра продовжує динамічно зростати.
Подібний формат дистрибуції вже давно завоював популярність серед споживачів у США і Європі, а також в деяких країнах Азії. Цей вид торгівлі в даних регіонах відомий під назвами «In-store pickup» і «Drive-In».
«In-store pickup» припускає можливість забрати замовлений раніше через Інтернет товар у роздрібному магазині компанії. «Drive-In» дозволяє замовити продукт в Інтернеті і тут же забрати його за вказаною адресою.
Дані формати торгівлі поєднують в собі зручність покупок в Інтернеті з перевагами традиційного шопінгу.
При проведенні маркетингового дослідження на питання «Користувалися б ви схемами« In-store pickup »і« Drive-In »?» 36% респондентів відповіли ствердно, тоді як негативно висловилися лише 12% опитаних. Важливо, що більше половини (52%) не визначилися в своїй думці, і саме вони дозволяють судити про серйозний потенціал і затребуваності сервісу «Товар на замовлення» в Україні.