«Яготинський маслозавод» планує в листопаді запустити завод з виробництва дитячого харчування

13:45, 19 червня 2012
Останні події
15 0

Київ. 19 червня. УНІАН. ПАТ «Яготинський маслозавод», один з найбільших виробників молочної продукції, який входить до складу холдингу «Молочний альянс», планує в листопаді ц.р. запустити завод з виробництва дитячого харчування.

Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив голова правління ПАТ «Яготинський маслозавод» Олександр Сиренко.

«Ми плануємо, що завод (дитячого харчування — УНІАН) запуститься в листопаді і продукція до кінця року з`явиться на прилавках», - повідомив О.Сиренко. Він відзначив, що вже завершено будівництво заводу, яке було розпочато в жовтні 2011 р., і на сьогодні здійснюється монтаж устаткування. Випуск пробної продукції планується в жовтні ц.р.

Інвестиції в завод оцінюються в 150 млн. грн. Основним постачальником устаткування є компанія «Тетра Пак».

Потужність заводу становитиме 40 тонн переробки молока на день або 35 тонн готової продукції. Торгова марка, під якою випускатиметься продукція, вже підготовлена, але компанія не озвучує подробиць. Наголошується, що підприємство вироблятиме продукцію для дітей від 8 місяців до трьох років: молоко, кефір, сирки, йогурти. Продукція буде представлена в середньому ціновому сегменті.

Надалі компанія не виключає розширення виробничих потужностей. «Площі є, перспектива (розширення виробництва — УНІАН) є, але потрібно почути споживача, куди саме йти, в яку лінійку, в який асортиментний перелік, і я думаю, що освоївши 40 тонн, ми не зупинимося», - відзначив О.Сиренко.

Нагадаємо, раніше голова ради директорів АТ «Молочний альянс» Сергій Вовченко заявляв, що компанія хоче пізніше виробляти ширший асортимент продукції для інших вікових категорій дітей, і для цього буде встановлено додаткове устаткування. Після запуску другої черги потужність заводу збільшиться до 60 тонн. Він відзначив, що мета компанії — зайняти 25% ринку дитячого харчування. «Ми провели дослідження ринку, згідно з яким у найближчі 5-7 років, навіть якщо буде реалізовано ще 4-5 таких проектів, насичення ринку з дитячого харчування в Україні не буде», - відзначив С.Вовченко.

Довідка УНІАН. ПАТ «Яготинський маслозавод» входить до складу холдингу АТ «Молочний альянс» і випускає 16 видів молочної продукції під торговою маркою «Яготинське».

АТ «Молочний альянс» - група компаній, яка об`єднує підприємства з виробництва і збуту сирів і продукції з незбираного молока. До складу холдингу входять 9 підприємств: Пирятинський, Баштанський, Городенківський, Згурівський, Тростянецький, Новоархангельський сирзаводи, Золотоноський комбінат олійний комбінат, Яготинський маслозавод, «Варвамаслосирзавод» і компанії «Еталонмолпродукт» і торговий дім «Еталон». Продукція підприємств холдингу випускається під торговими марками «Молочний шлях», «Славія», «Здорово», «Яготинське».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter