5 травня 2012 р. в Україні з фурором пройшла провідна танцювальна подія планети – Sensation. Тисячі людей в традиційно білому одязі травневою ніччю зібралися в місті Києві, щоб долучитися до найкрупнішої і найдорожчої події вітчизняного шоу-бізнесу. Організатори «білосніжної» вечірки приготували для прихильників Sensation величезну кількість сюрпризів: інноваційні спецефекти і декорації, перфоманс з рухомою стелею і неймовірної краси акробатичні номери.
З музичних сюрпризів порадували діджеї зі світовими іменами: Axwell (учасник Swedish House Mafia), французький хаус-діджей Sebastien Leger і британський музикант Steve Lawler, резиденти шоу Mr. White, Daniel Sanchez & Juan Sanchez і український дует Kirill Doomski & Sonya.
Цього року шоу має назву Sensation Innerspace і присвячене духовності сучасної людини.
Генеральним спонсором Sensation Innerspace в Україні виступив легендарний американський бренд - пиво BUD.
У передчутті початку вечірки всі охочі були запрошені на Bud Pre Party Sensation. На Pre Paty панувала атмосфера очікування найбільш значущої танцювальної події і появи легендарного пивного бренду. У центрі залу всіх гостей вечірки BUD чекав величезний резервуар з охолодженим пивом. Не забув BUD і про відвідувачів Sensation Innerspace. На основному танцполі бар BUD збирав навколо себе гостей вечірки, а у ВІП-зоні на кожному столі було присутнє відерце з охолодженим пивом.
Не дивно, що наймасштабніша танцювальна подія в світі обрала своїм спонсором саме пиво BUD. «King of Beers» («Король пива») – так називають BUD прихильники бренду.