У Києві очікується відкриття першого монобрендового бутіка відомої своєю якістю взуттєвої марки а.testoni.

На даний момент в Європі та Далекосхідній Азії відкрито 64 бутіка а.testoni, і вперше в Україні ця марка буде представлена офіційно.

Історія а.testoni налічує більше 80 років – це один з найпопулярніших в світі взуттєвих брендів класу люкс. Його засновник, Амедео Тестоні, знаменитий тим, що він першим з майстрів поєднав секрети легендарної «м'якої» болонської колодки з новітніми технологіями виробництва.

Відео дня

Компанія а.testoni знаменита жорстким відбором персоналу (велика частина робіт з обробки взуття – більше 200 різних операцій - проводиться вручну і супроводжується патентом а.testoni), використанням ексклюзивних матеріалів (шкір страуса, крокодила, ігуани ect), а також демократичною ціновою політикою.

Київський бутік примітний тим, що його ціни нічим не відрізнятимуться від оригінальних міланських: вартість взуття а.testoni варіюється від 300 до 4000 євро. Варто додати, що а.testoni - єдина в світі продукція люкс-класу, на яку немає китайських підробок, оскільки в Китаї найзавзятішими поклонниками цієї марки є представники державного апарату.

Над підбіркою а.testoni спеціально для українського споживача працюють кращі баєри України і Європи. Київський асортимент включатиме всі новітні колекції бренду: більш як 100 видів взуття на всі випадки життя – робота, відпочинок, спорт (окремої уваги заслуговує колекція для гольфу).

Чоловіча лінійка буде представлена двома напрямами: Black Label (взуття для офіційних заходів) і White Label (casual).

Також вперше до України буде привезена і жіноча лінійка а.testoni.

Крім взуття, асортимент магазина доповнить багатий вибір аксесуарів: портфелі, сумки, краватки. Аксесуари а.testoni відрізняються не меншими ексклюзивністю та якістю: унікальні шовкові краватки-плісе ручної роботи, портфелі з дорогої шкіри і дамські сумочки найрізноманітніших кольорів, відтінків і фактур.

Київський бутік а.testoni гарантує сервісне обслуговування кожної придбаної в ньому пари. Продавці, вишколені в кращих традиціях італійської привітності і гостинності, поводяться з взуттям як з ювелірним виробом, працюючи в рукавичках і приділяючи максимум уваги кожному з покупців без виключення.