Київська IT-компанія SL Global Service «дарує» клієнтам по півмільйона

12:47, 29 червня 2011
Останні події
1 0

Компанія SL Global Service, яка входить до міжнародного ITC-консорціуму Intecracy Group, запустила 29 червня на українському ринку свою нову послугу - «Бізнес-пошту» за моделлю SaaS. Відтепер у підприємців з'явилася можливість не купувати дорогі IT-рішення для бізнесу, а платити лише за реальний час роботи з ними.

«Бізнес-пошта» є системою колективної роботи, що заснована на технології MS Exchange Server, з вбудованою системою прийому і відправки електронних листів, загальними та індивідуальними календарями, а також загальними завданнями і контактами всього підприємства. Раніше ця послуга була доступна лише для великого бізнесу через складність впровадження і високі початкові витрати. Тепер же, за словами директора компанії SL Global Service Олександра Кариченського, підприємству не потрібно витрачати близько півмільйона гривень, які раніше потрібно було вкласти в IT-інфраструктуру для грамотної організації бізнес-процесів.

«Розгортання власної інфраструктури для організації роботи корпоративної системи обміну інформацією коштує дуже дорого з ряду причин», - говорить О.Кариченський. Так, необхідно витратити кошти на серверне обладнання, канали зв'язку, ліцензійне програмне забезпечення (в тому числі і антивіруси) і зарплати штату IT-фахівців, які підтримуватимуть всю інфраструктуру в робочому стані. Тільки початкові витрати на IT для компанії з 200 чоловік складуть близько 60 тис. дол. «Фактично, таким організаціям ми «даруємо» ці гроші, а зекономлені кошти вони можуть витратити на розвиток бізнесу», - підкреслює О.Кариченський.

Технологія MS Exchange Server стала доступною для малого та середнього бізнесу завдяки тому, що її надають за «хмарної» моделі SaaS (від англ. Software as a Service - сервіс як послуга). Суть SaaS полягає в тому, що компанія (сервіс-провайдер), яка надає послугу, бере на себе всі турботи про функціонування сервісів колективної роботи та електронної пошти на власному обладнанні, а підприємець-клієнт платить лише невеликий щомісячний платіж (абонплату). При цьому сервіс-провайдер SL Global Service (входить в консорціум Intecracy Group) забезпечує клієнта безкоштовним доступом до сучасного ліцензійного програмного забезпечення.

Що «вміє» Exchange Server

Система колективної роботи та обміну повідомленнями «Бізнес-пошта», заснована на технології MS Exchange Server, дозволяє компаніям малого і середнього бізнесу вирішувати практично всі комунікаційні завдання.

По-перше, незалежно від кількості поштових скриньок, у співробітників компанії є можливість створювати і підтримувати загальний контактний лист. Наприклад, якщо один співробітник у відпустці, всі його контакти залишаються в системі - його колега в разі виробничої необхідності може легко знайти необхідного партнера або клієнта.

По-друге, всім користувачам доступний єдиний календар - ця функція корисна і для рядових співробітників, і для керівників. Перші мають можливість самостійно планувати робочий день і вести діловий щоденник. А другі - здійснювати оперативний контроль, вносити корективи і регулювати виробниче навантаження підлеглих.

По-третє, до рішення «Бізнес-пошта» входить вкрай необхідна для ефективного бізнесу функція «Завдання». Її суть у тому, що керівник відділу або компанії ставить перед конкретним співробітником робочу задачу, яка приходить поштою, працівник зазначає стадії виконання завдання, а керівник при цьому в будь-який момент може бачити статус виконання.

Дуже важливо те, що рішення на базі Exchange дозволяє підвищити ефективність і продуктивність робочого процесу за рахунок того, що організовано мобільний доступ до корпоративної пошти. Увійти в неї можна за допомогою будь-якого пристрою, підключеного до Інтернету: персонального комп'ютера, ноутбука, мобільного телефону, смартфона або КПК. Технологія працює за принципом «Push email» - сервер доставляє пошту відразу ж після її появи (як би «виштовхує»), не чекаючи, поки поштовий клієнт зробить процедуру синхронізації. На практиці це означає, що електронні повідомлення приходять на телефон з такою ж швидкістю, як смс-ки, або швидше.

При цьому повністю виключені ситуації, коли з технічних причин губляться дані: всі зміни обов'язково зберігаються в системі. А висока ступінь захисту від несанкціонованого доступу дозволяє клієнтам Exchange не боятися за збереження конфіденційної інформації. За адміністрування обладнання та програмного забезпечення відповідають висококваліфіковані фахівці, а вбудовані функції захисту від вірусів і спаму забезпечують посилений захист корпоративної системи обміну повідомленнями.

Економіка «хмарних» сервісів

Представляючи нову послугу компанії SL Global Service, О.Кариченський підкреслив, що початкові вкладення для використання послуги дорівнюють «нулю», а самі послуги коштують недорого (витрати з розрахунку на одного співробітника складають від 15 грн. на місяць). Завдяки такій ціновій політиці, «хмарними» сервісами може скористатися будь-який бізнесмен - від власника великого підприємства з багатотисячним колективом, до приватного підприємця з 5-ма найманими працівниками.

Присутній під час презентації нового сервісу член наглядової ради консорціуму Intecracy Group Антон Марреро зазначив, що «Бізнес-пошта» дозволяє чітко спланувати витрати підприємства на IT-рішення. Замовляючи «хмарну» послугу, підприємець може самостійно регулювати витрати на IT. Наприклад, якщо в червні-серпні в компанії працює 50 чоловік, а до вересня їх число знижується до 25, можна в будь-який момент зменшити обсяг послуги і платити вдвічі менше, а потім, при збільшенні штату, знов збільшити обсяги витрат на IT. Це дає можливість чітко планувати бюджет - непередбачені витрати виключені.

«Запустивши «хмарні» сервіси, компанія SL Global Service зробила доступним для малого та середнього бізнесу те, що раніше вважалося прерогативою лише дуже великих компаній, - продовжує А.Марреро, - підключившись до «Бізнес-пошти», підприємці відразу ж переходять на новий рівень розвитку бізнесу, підвищуючи свою конкурентоспроможність на ринку в рази».

Щоб почати користуватися послугою, необхідно заповнити та надіслати заявку до служби технічної підтримки компанії SL Global Service. Сьогодні компанія пропонує безкоштовне місячне тестування рішення!

Отримати безкоштовну консультацію про «хмарні рішення» на базі технології MS Exchange можна на сайті компанії SL Global Service або за телефоном +38 044 232-91-99.

Три варіанти підключення до «Бізнес-пошти»

1. Переклад корпоративної пошти на послугу «Бізнес-пошта». Якщо компанія не має власної легальної комунікаційної системи або вона морально застаріла, а покупка або модернізація неможлива з фінансових чи інших міркувань, то, скориставшись послугою «Бізнес-пошта», підприємство автоматично вирішує всі проблеми з комунікаціями. Рішення не вимагає капітальних витрат на програмне та апаратне забезпечення, пошуку фахівців, часу на розгортання, служби підтримки і т.д. Компанія отримує доступ до пошти, календарів, завдань і контактів упродовж 1 дня з моменту подачі заявки. Існуюча пошта, звичайно, може бути перенесена в нові скриньки за допомогою експорту/імпорту в поштовому клієнті.

2. Переклад на «Бізнес-пошту» окремих робочих груп компанії. Якщо компанія вже має систему корпоративної пошти і в той же час працює із зовнішніми робочими групами, які створюються на час проектів, то надання доступу співробітникам таких груп у свою мережу з точки зору безпеки не рекомендується. З іншого боку, для забезпечення ефективної роботи проектної групи компанія повинна забезпечити доступ до системи забезпечення взаємодії для всіх своїх співробітників. У такому випадку використання сервісу «Бізнес-пошта» є найкращим виходом. Проектні групи отримують доступ до комунікаційного рішення бізнес-класу, при цьому залишаючись зовнішніми по відношенню до центральної інфраструктурі компанії. Крім того, компанія-клієнт отримує можливість оптимізувати витрати на подібні послуги. Кількість використаних поштових скриньок може змінюватись по мірі старту нових або закриття проектів, що завершилися.

3. Інтеграція з активним каталогом компанії. Цей варіант використовується, якщо компанія - клієнт, крім використання сервісу «Бізнес-пошта», бажає забезпечити єдиний центр управління своїми користувачами. У цьому випадку фахівці компанії SL Global Service виготовляють додаткові роботи щодо зв'язування Active Directory клієнта з AD хостингової системи. Таке зв'язування виробляється, використовуючи продукт Microsoft Identity Life Cycle Manager, і здійснюється як окремий проект в рамках підключення клієнта до сервісу. Як результат, клієнт продовжує здійснювати централізоване управління користувачами. А всі зміни в центральному AD (зміни пароля, даних користувачів, додавання та видалення користувачів) синхронно відображаються як в клієнтській інфраструктурі, так і в списку користувачів клієнта на хостинг-платформі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter