Київ. 11 квітня. УНІАН. Номінант премії "Людина року-2010", жіночий глянцевий журнал "Єва", що почав виходити у 1993 році, переформатовується в інтернет-видання і готується на продаж.

Про це сьогодні на прес-конференції в УНІАН повідомив видавець журналу Євген РИБЧИНСЬКИЙ.

За його словами, вийшов друком останній номер журналу “Єва” за березень. “Тобто жарту першотравневого уже не буде”, - пояснив видавець.

Відео дня

Він запевнив, що причина “чисто фінансова”, що вона не має під собою якихось моральних чинників і в жодному разі не можна сказати, що журнал перебуває у занепаді.

Є.РИБЧИНСЬКИЙ підкреслив, що академрада програми "Людина року" вирішила присудити почесне звання журналу "Єва", взявши до уваги високий інтелектуальний рівень глянцю і збільшений на 40% за один рік рейтинг видання (1,5 до 2,1 згідно TNS).

Проте, незважаючи на істотне зростання рейтингу, видавничий дім "Рибчинський і сини" ухвалив рішення про припинення виходу журналу через дефіцит рекламних бюджетів на 2011 рік, пояснив Є.РИБЧИНСЬКИЙ.

Тому буде сконцентровано увагу на створенні однойменного з журналом інтернет-порталу.

Водночас, додав видавець, "Рибчинський і сини" готують друковане видання до продажу.

За інформацією Є.РИБЧИНСЬКОГО, триває дуже серйозна робота над інтернет-порталом і скоро має бути відома його адреса, про що буде окремо повідомлено.

“Сподіваюсь, що в червні цього року потрал буде готовий, і з червня-липня, у будь-якому випадку з літа його вже побачать читачі... Хто знає нас та виявить бажання продовжити друковану епопею і відновити журнал “Єва” у друкованому вигляді, можливо, з іншим форматом, припускаю, з Нового року запустить журнал...”, - сказав Є.РИБЧИНСЬКИЙ.

При цьому він додав, що переговори підтверджують, що інтерес на ринку до видання є, причому не малий. “Єдине – грошей у видавництв зараз обмаль для того, щоб просто купити навіть бренд”, - зазначив Є.РИБЧИНСЬКИЙ.

“Виходячи з росту популярності інтернет-видань та власного досвіду, ми плануємо виходити на аудиторію не через кіоски, а напряму і мати більш дешевий, але швидший доступ до споживача”, - резюмував видавник.

За його даними, бюджет одного номера “Єви” - не менше 50 тисяч умовних одиниць, тоді як бюджет інтернет-версії журналу буде у 5 разів меншим.

Як запевнив Є.РИБЧИНСЬКИЙ, інтернет-журнал зберігатиме свою тематичну спрямованість і, як і раніше, орієнтуватиметься переважно на жительок міста, які через свою зайнятість мають мало вільного часу і їхній час розподіляється дуже щільно, тому жінки хочуть отримати дуже швидко потрібну інформацію і дуже швидко нею скористатися.

Зі свого боку, головний редактор “Єви” Вікторія ЛИСЕНКО відзначила, що інтернет-видання продовжить відслідковувати тенденції моди і залишатиметься путівником по магазинах та акціях, але ця інформація тепер буде більш оперативною.