Гарнюня і Спритко - українські нащадки Жанни д"Арк і Джордано Бруно

14:21, 07 квітня 2011
Останні події
0 0

     Київ, 7 квітня 2011 р. Доля нових українських символів Гарнюні і Спритка розвивається за аналогією з долею багатьох історичних постатей та літературних героїв, вважають представники розробника образів та автора іміджевої стратегії України за кордоном компанії CFC Consulting. «Якщо згадати життєвий шлях Жанни д’Арк чи Джордано Бруно, вже зараз прослідковується аналогія із історією Гарнюні та Спритка: несприйняття ідей суспільством та численні публічні докори, за якими за логікою має слідувати вогнище інквізиції, а вже потім – суцільне публічне визнання, в чому ми всі глибоко переконані», – заявив керівний партнер CFC Consulting Геннадій Курочка на спеціальній прес-конференції.

    Для ілюстрації подій навколо іміджевої стратегії CFC Consulting презентувало громадськості карикатуру, на якій українські герої Спритко і Гарнюня зображені на символічному вогнищі інквізиції, розкладеному відомим російським веб-дизайнером Артемієм Лєбєдєвим. Як відомо, Лєбєдєв одним із перших виступив із жорсткою критикою запропонованих CFC Consulting образів.

    Матеріали прес-конференції доступні за посиланням http://office.cfc.com.ua/1.zip

   Головною перевагою новостворених символів України автори концепції вважають їхню універсальність. Адже ці напів-анімаційні герої легко можуть перетворитися і на яскраві сувеніри, і стати талісманами великих спортивних подій, героями мультфільмів та рекламних роликів, так само як і просто дитячими іграшками. Крім того, за рахунок використання різних костюмів, герої можуть презентувати країну і на спортивних змаганнях, і на серйозних офіційних заходах.

    До того ж, нові герої в якості сувенірів мають стати вигідною альтернативою всім існуючим на сьогодні зразкам, що продаються у найпопулярніших туристичних локаціях України. «Спритко і Гарнюня покликані стати іншим, привітними і позитивними сувенірами, які іноземець забере із собою додому замість п'яних "козаків" і грудастих "козачок", якими завалений зараз Андріївський узвіз в Києві», – наголосив старший радник CFC Consulting Олексій Сивак, продемонструвавши журналістам зразки існуючих сувенірів з популярного туристичного ринку.

    Незважаючи на критику, якій піддається сьогодні стратегія МЗС щодо стратегії поліпшення іміджу України за кордоном, представники CFC Consulting вважають даний процес значним кроком вперед, що наближатиме Україну до стандартів цивілізованого світу. «Будь-який продукт можна і треба критикувати», – вважає партнер компанії CFC Consulting Василь Мирошниченко, – «але окрім образів Гарнюні та Спритка в стратегії багато інших раціональних пропозицій та конкретних проектів, і ми сподіваємося що до їхньої реалізації долучаться як державні органи, громадські організації, так і приватний бізнес».

     Стратегія позиціонування України за кордоном була розроблена компанією CFC Consulting на замовлення Міністерства закордонних справ України у листопаді-грудні 2010 р. Публічна презентація стратегії відбулася 24 березня поточного року. Із продуктом можна ознайомитись на сайті www.brandukraine.org

# # #

    CFC Consulting – компанія із головним офісом в Києві, що надає послуги у сфері PR та стратегічних комунікацій з 2002 року. Детальніше про компанію на сайті www.cfc.com.ua

Контакти: Олексій Сивак, старший радник CFC Consulting

Тел.. + 38044 492 75 99, email os@cfc.com.ua

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter