Київ. 22 грудня. УНІАН. Рекламні бюджети в мережі Інтернет упродовж найближчих двох років подвояться.

Таку думку висловив сьогодні на прес-конференції в УНІАН за підсумками 10-річної діяльності Інтернет Асоціації України (ІнАУ) член правління ІНАУ Михайло КОМІССАРУК.

«Якщо ми говоримо, що упродовж двох років рекламні бюджети в Інтернеті, за нашими оцінками, подвояться, то це дуже навіть пристойна еволюція», – сказав він.

Відео дня

У свою чергу, заступник голови правління асоціації Олександр ОЛЬШАНСЬКИЙ відзначив, що в найближчі 2-3 роки відбудеться значне збільшення кількості користувачів Інтернету в Україні. «Темпи зростання збільшаться. Ми пройшли 30-процентний поріг кількості користувачів тільки цього року. Це точка, з якої у всьому світі починалося швидке зростання, тому все це відбудеться буквально в найближчі 2-3 роки», – сказав він.

Водночас, як наголошувалося на прес-конференції, є ряд перешкод для розвитку Інтернету, які необхідно усунути, деякі з них вже успішно усуваються, зокрема за допомогою ІнАУ.

Як відзначила голова правління ІнАУ Тетяна ПОПОВА, в грудні т.р. аргументи асоціації були враховані при ухваленні змін до Закону України «Про телекомунікації» в частині визначення кабельної каналізації електрозв'язку, при затвердженні Податкового кодексу (щодо амортизаційних відрахувань на телекомунікаційне устаткування). Крім того, днями завдяки зусиллям ІнАУ Держпідприємництва відмовив у затвердженні неприйнятних для галузі рішень Національної комісії регулювання зв'язку у сфері здійснення держнагляду на ринку телекомунікацій, і тепер пропозиції фахівців асоціації будуть враховані при доопрацюванні цих документів.

Як повідомляв УНІАН, за даними дослідження компанії InMind, в Україні налічується 12,9 млн. регулярних користувачів Інтернету віком 15 років і старше, що становить третину дорослого населення країни. При цьому 11,8 млн. чоловік використовують Інтернет один раз на тиждень і частіше, а 8,7 млн. чоловік – щодня або майже щодня (кількість тих, хто користується раз на місяць, включає тих, хто користується щодня і щонеділі).

Довідка УНІАН. Інтернет Асоціація України створена в листопаді 2000 року з метою консолідації зусиль всіх зацікавлених сторін в розвитку Інтернету в Україні. Асоціація об'єднує більше ста компаній: найбільших провайдерів, операторів зв'язку, реєстраторів доменних імен, виробників устаткування, виставкові, видавничі та інші компанії, що мають безпосереднє відношення до українського сегменту Інтернету.