Київ. 22 грудня. УНІАН. Рекламні бюджети в мережі Інтернет упродовж найближчих двох років подвояться.

Таку думку висловив сьогодні на прес-конференції в УНІАН за підсумками 10-річної діяльності Інтернет Асоціації України (ІнАУ) член правління ІНАУ Михайло КОМІССАРУК.

«Якщо ми говоримо, що упродовж двох років рекламні бюджети в Інтернеті, за нашими оцінками, подвояться, то це дуже навіть пристойна еволюція», – сказав він.

У свою чергу, заступник голови правління асоціації Олександр ОЛЬШАНСЬКИЙ відзначив, що в найближчі 2-3 роки відбудеться значне збільшення кількості користувачів Інтернету в Україні. «Темпи зростання збільшаться. Ми пройшли 30-процентний поріг кількості користувачів тільки цього року. Це точка, з якої у всьому світі починалося швидке зростання, тому все це відбудеться буквально в найближчі 2-3 роки», – сказав він.

Водночас, як наголошувалося на прес-конференції, є ряд перешкод для розвитку Інтернету, які необхідно усунути, деякі з них вже успішно усуваються, зокрема за допомогою ІнАУ.

Як відзначила голова правління ІнАУ Тетяна ПОПОВА, в грудні т.р. аргументи асоціації були враховані при ухваленні змін до Закону України «Про телекомунікації» в частині визначення кабельної каналізації електрозв'язку, при затвердженні Податкового кодексу (щодо амортизаційних відрахувань на телекомунікаційне устаткування). Крім того, днями завдяки зусиллям ІнАУ Держпідприємництва відмовив у затвердженні неприйнятних для галузі рішень Національної комісії регулювання зв'язку у сфері здійснення держнагляду на ринку телекомунікацій, і тепер пропозиції фахівців асоціації будуть враховані при доопрацюванні цих документів.

Як повідомляв УНІАН, за даними дослідження компанії InMind, в Україні налічується 12,9 млн. регулярних користувачів Інтернету віком 15 років і старше, що становить третину дорослого населення країни. При цьому 11,8 млн. чоловік використовують Інтернет один раз на тиждень і частіше, а 8,7 млн. чоловік – щодня або майже щодня (кількість тих, хто користується раз на місяць, включає тих, хто користується щодня і щонеділі).

Довідка УНІАН. Інтернет Асоціація України створена в листопаді 2000 року з метою консолідації зусиль всіх зацікавлених сторін в розвитку Інтернету в Україні. Асоціація об'єднує більше ста компаній: найбільших провайдерів, операторів зв'язку, реєстраторів доменних імен, виробників устаткування, виставкові, видавничі та інші компанії, що мають безпосереднє відношення до українського сегменту Інтернету.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram