Visa оголошує про початок загальнонаціональної кампанії “Спробуйте – вам сподобається!” для утримувачів зарплатних карт Visa/Visa Electron. Кампанія проходить в Україні з 1 листопада 2010 по 30 квітня 2011 року.

Мета нової кампанії – нагадати споживачам про безумовні переваги карт Visa, серед яких - зручність, швидкість, безпека, і спонукати їх використовувати карти Visa в торгово-сервісних підприємствах України.

Кінцева мета програми – підвищити рівень знань населення про карти Visa як про сучасний, зручний і надійний платіжний інструмент, який дозволяє споживачам ефективно управляти особистими фінансами, відкриває доступ до інших фінансових послуг і надає державі додаткові можливості для подальшого розвитку економіки шляхом збільшення притоку коштів у банківську систему і забезпечення прозорості і контролю руху грошової маси.

Відео дня

Взяти участь в кампанії дуже просто: всі утримувачі зарплатних карт Visa/Visa Electron банків-партнерів кампанії по всій Україні, що сплатили картою за покупку або послугу в будь-якому торгово-сервісному підприємстві, автоматично стають учасниками акції. Кожного місяця протягом напівроку серед учасників акції розігруватимуться 100 грошових призів розміром 500 грн. кожен.

Важливим елементом програми “Спробуйте – вам сподобається!” є безпосереднє спілкування співробітників банків з утримувачами зарплатних карт на підприємствах. Дослідження Visa показали, що хоча близько 93% утримувачів дебетових карт одержували якусь інформацію про використання карти, 77% з них хотіли б одержати більше інформації (*1*).

З метою підвищення інформування клієнтів про переваги карти в рамках програми співробітники банків проведуть серію зустрічей з трудовими колективами зарплатових підприємств, на яких розповідатимуть про можливості використання карт для здійснення щоденних покупок, оплати комунальних рахунків, поповнення рахунку мобільного телефону і т.д.

(*1*) Джерело даних: дослідження споживчого ринку, виконане агентством Nielsen у вересні-листопаді 2009 р. в Україні.

“Одне з найважливіших завдань Visa на українському ринку – підвищити рівень знань споживачів про переваги і численні можливості, які їм відкриваються разом з платіжними картами Visa, — відзначає Світлана Георбелідзе, глава представництва Visa в Україні. - Недавнє дослідження Visa продемонструвало, що в 76% випадків українці одержують карту за ініціативою працедавця (*2*), в зв`язку з цим дуже важливо об`єднати зусилля банків, працедавців і Visa, щоб донести до утримувачів необхідну інформацію про використання карт і спонукати їх оплачувати картами Visa регулярні покупки. Одним з інструментів для досягнення цієї мети є маркетингові програми. Нам дуже приємно, що українські банки з ентузіазмом підтримали нову ініціативу Visa і на сьогоднішній день в кампанії беруть участь 39 банків”.

Банки-учасники кампанії: Агрокомбанк, Альфа банк, Банк Київська Русь, БТА Банк, Брокбізнесбанк, Державний експортно-імпортний банк України, VAB Банк, ВТБ Банк, ОТР банк, Ощадбанк, банк Південний, Правекс банк, Приватбанк, ПУМБ, SEB банк, Райффайзен банк Аваль, Родовід банк, Universal банк, Укрсиббанк, Укрсоцбанк, банк Фінанси і Кредит, банк Форум, Erste банк, Кредитпромбанк, Укргазбанк, Індекс-Банк, Промінвестбанк, БГ Банк, АБ “Кліринговий дім”, Ситібанк (Україна), ProCredit Bank, Банк Київ, Укрінбанк, Банк Хрещатик, Актив-Банк, Банк інвестицій та заощаджень, Індустріалбанк, БМ Банк, Енергобанк.

Акція також супроводжується широкомасштабною комунікаційною кампанією. Інформація про кампанію “Спробуйте – вам сподобається!” розповсюджуватиметься в друкованій пресі, Інтернеті, в найбільших торгових центрах, супермаркетах і на автозаправних станціях, а також безпосередньо серед утримувачів зарплатових карт на підприємствах.

Переможці буду визначені шляхом випадкового вибору серед кодувань транзакцій по картах, інформацію про яких надають банки-учасники.

Детальна інформація про правила кампанії доступна на www.visa.com.ua

(*2*) Джерело даних: дослідження споживчого ринку, виконане агентством Nielsen у вересні-листопаді 2009 г.в Україні.

*** Visa є глобальною платіжною системою, яка забезпечує доступ утримувачам карт, торгово-сервісним підприємствам, фінансовим і урядовим установам в більш як 200 країнах світу до швидкої, безпечної і надійної мережі електронних платежів. Електронні платежі здійснюються за допомогою глобальної інноваційної процесингової системи VisaNet, яка здатна опрацьовувати більше 10 000 транзакцій на секунду, забезпечуючи захист від шахрайства для споживачів і гарантії здійснення платежів для торгово-сервісних підприємств. Visa не є банком, не випускає платіжні карти, не встановлює комісії або процентні ставки для споживачів, а також не видає кредити утримувачам карт. У свою чергу, інноваційні рішення Visa дозволяють фінансовим організаціям пропонувати своїм клієнтам широкий вибір фінансових інструментів, включаючи дебетові карткові, передоплачені і кредитні продукти.

Докладніша інформація доступна за адресою:

www.visa.com.ua

Прес-служба Visa Inc. в Україні

Тетяна Патокова

The Willard Group

+380 (67) 466 40 24

tp@twg.com.ua