6 вересня стартувала нова рекламна кампанія громадсько-політичної щоденної «ГАЗЕТЫ ПО-КИЕВСКИ» під слоганом «КРАЩА ГАЗЕТА НАЙКРАЩОГО МІСТА».

«... Слоган не новий, він вже використовувався в рекламних кампаніях 2007-2008 років, але повернутися до нього нас спонукали наші ж читачі, - розповідає директор по маркетингу «Медіагрупи «ПрессЦЕНТР» Оксана Маляренко. - Ми проводили цієї зими близько 20 фокус-групових інтерв`ю з читачами «Газети по-киевски» та інших щоденних газет, і одне з питань, яке ми обговорювали: «З чим асоціюється у вас «Газета по-киевски», чим вона відрізняється від інших щоденних громадсько-політичних газет?». Відповідь була практично однозначна: «Це газета нашого МІСТА, це МІСЬКА газета».

Мета рекламної кампанії – закріплення іміджу МІСЬКОЇ газети.

Відео дня

У рекламній кампанії використані масові носії:

- зовнішня реклама на 50 біллбордах;

- ротація ролика на плазмових моніторах на 33 станціях метрополітену;

- реклама в міському транспорті (рядки, що біжать, в 130 автобусах);

- реклама в 315 точках продажу преси (кіоски «Союздруку»);

- ротація іміджевого 20-секундного рекламного ролика на ТБ-каналах Новий, ICTV, СІТІ, 5 канал;

- ротація 20 секундних анонсуючих роликів на радіостанціях ХІТ-ФМ, Русское, Авторадіо, Ера.

Також в рамках осінньої рекламної кампанії буде випущено десять спецвипусків «Газети...» загальним накладом 2 млн. прим.

*** Національна мережа міських газет (www.pk.kiev.ua) - найбільше об`єднання міських газет мегаполісів України, в яке включені: «Газета по-киевски», «Газета по-днепровски», «Газета по-харьковски», «Газета по-одесски», «Газета по-львівськи», «Газета по-донецки», «Газета нашого району». Загальнонаціональний наклад за тиждень – 789 325 прим.

«Газета по-киевски» – міська громадсько-політична щоденна газета. Аудиторія одного номера - 230 тис. чоловік (NRS 2010/1). Продається в усіх точках продажу преси.

«Газета нашого району» – київський рекламно-інформаційний тижневик. Розповсюджується безкоштовно щопонеділка накладом 150 тис. прим.

Інформація надана відділом маркетингу медіагрупи «ПрессЦЕНТР».