6 вересня стартувала нова рекламна кампанія громадсько-політичної щоденної «ГАЗЕТЫ ПО-КИЕВСКИ» під слоганом «КРАЩА ГАЗЕТА НАЙКРАЩОГО МІСТА». «... Слоган не новий, він вже використовувався в рекламних кампаніях 2007-2008 років, але повернутися до нього нас спонукали наші ж читачі, - розповідає директор по маркетингу «Медіагрупи «ПрессЦЕНТР» Оксана Маляренко. - Ми проводили цієї зими близько 20 фокус-групових інтерв`ю з читачами «Газети по-киевски» та інших щоденних газет, і одне з питань, яке ми обговорювали: «З чим асоціюється у вас «Газета по-киевски», чим вона відрізняється від інших щоденних громадсько-політичних газет?». Відповідь була практично однозначна: «Це газета нашого МІСТА, це МІСЬКА газета».
Мета рекламної кампанії – закріплення іміджу МІСЬКОЇ газети.
У рекламній кампанії використані масові носії:
- зовнішня реклама на 50 біллбордах;
- ротація ролика на плазмових моніторах на 33 станціях метрополітену;
- реклама в міському транспорті (рядки, що біжать, в 130 автобусах);
- реклама в 315 точках продажу преси (кіоски «Союздруку»);
- ротація іміджевого 20-секундного рекламного ролика на ТБ-каналах Новий, ICTV, СІТІ, 5 канал;
- ротація 20 секундних анонсуючих роликів на радіостанціях ХІТ-ФМ, Русское, Авторадіо, Ера.
Також в рамках осінньої рекламної кампанії буде випущено десять спецвипусків «Газети...» загальним накладом 2 млн. прим.
*** Національна мережа міських газет (www.pk.kiev.ua) - найбільше об`єднання міських газет мегаполісів України, в яке включені: «Газета по-киевски», «Газета по-днепровски», «Газета по-харьковски», «Газета по-одесски», «Газета по-львівськи», «Газета по-донецки», «Газета нашого району». Загальнонаціональний наклад за тиждень – 789 325 прим. «Газета по-киевски» – міська громадсько-політична щоденна газета. Аудиторія одного номера - 230 тис. чоловік (NRS 2010/1). Продається в усіх точках продажу преси. «Газета нашого району» – київський рекламно-інформаційний тижневик. Розповсюджується безкоштовно щопонеділка накладом 150 тис. прим. Інформація надана відділом маркетингу медіагрупи «ПрессЦЕНТР».