3 вересня 2010 року об 12.00 у приміщенні Київської міської державної адміністрації відбудеться прес-конференція щодо оголошення загальноміського Конкурсу «Оберемо слоган Києва до Євро–2012!».

Спікери:

1. Олександр Попов – перший заступник голови Київської міської державної адміністрації;

Відео дня

2. Анатолій Голубченко – заступник голови Київської міської державної адміністрації;

3. Віталій Докаленко - Генеральний директор телеканалу Сіті, продюсер з власного виробництва групи каналів 1+1;

4. Віра Євдокімова – керівник відділу маркетингу ДП «Адідас-Україна».

Київська міська державна адміністрація та телеканал Сіті оголошують конкурс на найкращий слоган для столиці України на період підготовки та проведення у Києві фіналу Чемпіонату Європи з футболу Євро–2012.

Головне управління КМДА з питань підготовки і проведення фіналу Чемпіонату Європи з футболу Євро–2012 у Києві закликає усіх мешканців та гостей столиці України взяти участь у виборі слогана Києва до Євро–2012!.

Конкурс «Оберемо слоган Києва до Євро–2012!» триватиме з 03.09.10 по 12.09.10 року. Протягом даного періоду будь-який мешканець, гість столиці може усно або письмово запропонувати варіант слогану для Києва на період підготовки та проведення Чемпіонату Європи з футболу Євро–2012:

на сайті www.kmv.gov.ua;

на сайті телеканалу Сіті 

www.citi-tv.kiev.ua ;

за телефонами (044) 496-27-88, (044) 490-35-46;

за адресою: м. Київ, п-т. Московський, 21-А, телеканал Сіті;

записавши на відео (щобудня, з 14.00 до 16.00) за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36, КМДА.

Слоган Києва для Євро-2012 буде обрано в присутності преси із п’яти найбільш креативних варіантів на спеціальному заході шляхом голосування журі з урахуванням кількості балів, отриманих під час інтернет-голосування на сайтах КМДА та Сіті. 

15 вересня 2010 року у головний офіс УЕФА буде надіслано текст слогану Києва до Євро-2012.

Переможець конкурсу «Оберемо слоган Києва до Євро–2012» отримає нагороду від спонсора компаниї ДП «Адідас-Україна». «Проведення Чемпіонату Європи -2012 – це надзвичайно важлива подія як для всіх українців, так і для мешканців Києва та гостей столиці. Завдяки конкурсу на кращий слоган кожен киянин має змогу долучитися до європейського футбольного свята», - відзначила керівник відділу маркетингу ДП «Адідас - Україна» Віра Євдокімова.

Перебіг конкурсу «Оберемо слоган Києва до Євро – 2012!» висвітлюватиме головний медіапартнер проекту - телеканал Сіті.

Генеральний директор телеканалу Сіті, керівник департаменту розважальних проектів групи каналів 1+1 Віталій Докаленко переконаний: «Сіті зможе об’єднати талановитих та креативних киян: чиновників і пересічних столичних мешканців, небайдужих до того, якими словами, дорогами, готелями, стадіонами зустріне Київ Євро–2012. Але ж ми усі знаємо: «Спочатку було Слово!», тому долучайтеся до пошуку слів, які символізуватимуть гостинність столиці України!».