В період підготовки і проведення Чемпіонату світу з футболу FIFA 2010™ в Південній Африці по картах Visa було витрачено більш як 312 млн. доларів США (2,4 млрд. рандів)

Cередня кількість операцій по картах Visa склала 55 тис. щоденно

Обороти по картах Visa з початку червня до фіналу Чемпіонату виросли на 70% в порівнянні з аналогічними показниками за 2009 р.

Відео дня

Йоханнесбург, 19 липня 2010 року – Економіка Південної Африки одержала значну підтримку завдяки активному використанню карт Visa іноземними туристами під час проведення Чемпіонату світу з футболу FIFA 2010™.

За період, що передував початку Чемпіонату, і до фінального матчу (за період з 1 червня по 11 липня) іноземні уболівальники в Південній Африці витратили по картах Visa більш як 312 млн. доларів США (2,4 млрд. рандів), що на 70% або 128 млн. доларів США (1 млрд. рандів) більше в порівнянні з 184 млн. (1,4 млрд. рандів) за аналогічний період 2009 р.

Кількість операцій по картах Visa, здійснених в період з 1 червня по 11 липня 2010 р., склала 2,2 млн. (в середньому 55 тис. операцій на день), що на 79% більше, ніж за 41 день 2009 р., коли було проведено приблизно 1,2 млн. транзакцій (в середньому 30 тис. в день).

Показники витрат по картах Visa:

• У п`ятірку країн-лідерів по кількості витрачених кошів увійшли США, Велика Британія, Австралія, Бразилія і Франція. На ці п`ять країн припадає 51% всіх витрачених туристами коштів: внесок уболівальників із Сполучених Штатів Америки в загальну суму витрат склав 19,05%, Великої Британії — 19,03%, Австралії — 4,7%, Бразилії — 4,2% і Франції — 3,4%.

• Більше 90% коштів було витрачено в традиційних для відпочинку і ділових поїздок категоріях витрат: готелі, ресторани, роздрібна торгівля, оренда авто і авіаперельоти.

• Серед топ 25 країн по кількості витрат, лідером по темпах зростання оборотів по картах Visa стала Мексика. Туристи з Мексики витратили за час проведення Чемпіонату світу 7,5 млн. доларів США (57 млн. рандів), в порівнянні з 131 тис. доларів США (1 млн. рандів), витрачених за аналогічний період роком раніше.

• Серед країн Африканського континенту по кількості витрачених коштів лідирують уболівальники з Мозамбіку (8,1 млн. доларів США або 61 млн. рандів), Ботсвани (7,47 млн. доларів США або 56 млн. рандів) і Анголи (6,5 млн. доларів США або 49 млн. рандів).

“Чемпіонат світу з футболу FIFA 2010™ — це видатне досягнення для Південної Африки і справжнє свято футболу, — відзначив Антоніо Лючіо (Antonio Lucio), глава маркетингу компанії Visa Inc. — Безумовно, Чемпіонат мав винятковий позитивний ефект для економіки і бізнесу країни. Гості Чемпіонату мали можливість упевнено здійснювати покупки по картах Visa. Досягнутий прямий економічний ефект вагомий, а об`єм коштів, витрачених іноземними туристами по картах Visa для оплати товарів і послуг, є ще одним підтвердженням економічних переваг, які одержує країна, що приймає такі масштабні міжнародні змагання”.

Загальні витрати впродовж 3-х етапів Чемпіонату світу FIFA 2010™ порівняно з витратами за аналогічний період 2008 і 2009 рр.

Напередодні ЧМ -

1-10 червня 2010 р. - 54,1 млн. доларів США (409,5 млн. рандів), зростання в порівнянні з 2009 р. - 29%.

Групові матчі - 11-25 червня  2010 р. - 122,1 млн. доларів США (924,3  млн. рандів), зростання в порівнянні з 2009 р. - 88%.

R16/финальні ігри - 26 червня  – 11 липня 2010 р. - 136,3 млн. дол. США (1 млрд. 031  млн. рандів), зростання в порівнянні з 2009 р. - 77%. 

Разом: 312,5 млн. дол. США (2 млрд. 365 млн. рандів), зростання в порівнянні з 2009 р. - 70%.

Рейтинг країн - найбільш активних користувачів карт Visa на території Південної Африки в період 1 червня – 11 липня 2010 р.

(1 долар = 7,57 рандів)

1. США - 59,45 млн. дол. США (450 млн. рандів), зростання в порівнянні з 2009 р. - 80%.

2. Велика Британія - 59,40 млн. дол. США (449 млн. рандів), зростання в порівнянні з 2009 р. - 23%.

3. Австралія - 14,8 млн. дол. США (112 млн. рандів), зростання в порівнянні з 2009 р. - 125%.

4. Бразилія  - 13,4 млн. дол. США (101 млн. рандів), зростання в порівнянні з 2009 р. - 634%.

5. Франція - 10,8 млн. дол. США (82 млн. рандів), зростання в порівнянні з 2009 р. - 80%.

6.  Німеччина - 9,2  млн. дол. США (70 млн. рандів), зростання в порівнянні з 2009 р. - 76%.

7.  Канада - 8,8 млн. дол. США (67 млн. рандів), зростання в порівнянні з 2009 р. - 68%.

8.  Мозамбік - 8,1 млн. дол. США (61 млн. рандів), зростання в порівнянні з 2009 р. - 24%.

9.  Мексика  - 7,53 млн. дол. США (57 млн. рандів), зростання в порівнянні з 2009 р. - n/a.

10.Ботсвана - 7,47 млн. дол. США (56 млн. рандів), зростання в порівнянні з 2009 р. - 18%.

Джерело: VisaVue. База даних по туризму 2009-2010, щомісячні міжнародні платежі

*** Карти Visa приймаються до оплати у всьому світі. Карткові продукти Visa, включаючи кредитні, дебетові і передоплачені карти найкращим чином відповідають потребам споживачів, що активно мандрують. Згідно із Звітом по туризму в Південній Африці за 2010 р., недавно поширеному компанією Visa Inc., туристи, що відвідали країну в першому кварталі 2010 р. (січень – березень) витратили по картах Visa 566 млн. доларів (4,3 млрд. рандів), що на 34% перевищує показники 2009 р.

Visa є одним з 6-ти глобальних партнерів FIFA і ексклюзивним партнером FIFA в категорії “фінансові послуги” до 2014 р. Карта Visa є ексклюзивною картою Чемпіонату світу FIFA 2010™. На знак визнання спонсорської підтримки, що надає Visa Чемпіонату світу FIFA 2010™ в Південній Африці, кредитні, дебетові і передоплачені карти Visa були єдиним платіжним засобом, який, разом з готівкою, приймався до оплати на всіх стадіонах FIFA і в торгових точках на стадіонах.

З усіх питань, що цікавлять Вас, що стосуються Visa і Чемпіонату світу FIFA 2010, Ви можете контактувати з Джіліан Cедервол по телефону + 27 (0) 11 483 4313. Іншу інформацію по спонсорству дивіться на сайті: www.visa.com/fifamediakit. Реклама Visa Go Fans (відео і фотоматеріали) доступні на сайті: www.thenewsmarket.com/visa.

*** Visa є глобальною платіжною системою, яка забезпечує доступ утримувачам карт, торгово-сервісним підприємствам, фінансовим і урядовим установам в більш як 200 країнах світу до швидкої, безпечної і надійної мережі електронних платежів. Електронні платежі здійснюються за допомогою глобальної інноваційної процесингової системи VisaNet, яка здатна обробляти більше 10 000 транзакцій на секунду, забезпечуючи захист від шахрайства для споживачів і гарантії здійснення платежів для торгово-сервісних підприємств. Visa не є банком, не випускає платіжні карти, не встановлює комісії або процентні ставки для споживачів, а також не видає кредити утримувачам карт. У свою чергу, інноваційні рішення Visa дозволяють фінансовим організаціям пропонувати своїм клієнтам широкий вибір фінансових інструментів, включаючи дебетові, передоплачені і кредитні карткові продукти.

Докладніша інформація доступна за адресою: www.visa.com.ua

Прес-служба Visa Inc. у Україні

Тетяна Патокова

The Willard Group

+380 (67) 466 40 24

tp@twg.com.ua