Київ. 16 червня. УНІАН. В Україні 27 травня стартував соціальний проект "Бренд міста - справа городян".

Як повідомила сьогодні на прес-конференції в УНІАН один із засновників проекту, фахівець з брендингу Тетяна ЖДАНОВА, "Бренд міста - справа городян" - перший проект, створений на так званій соціальній платформі ВікіСітіНоміка, що передбачає практичне навчання економічним відносинам нового типу.

"У нашому випадку бренд міста - це не логотипи, не реклама, це - духовна суть міста, його роль в країні, світі, його особливості, символи, легенди і т.д. Бренд міста створюється не владою, а його жителями", - сказала вона.

Відео дня

За словами Т.ЖДАНОВОЇ, проект реалізується з метою проявити, наповнити новизною вже існуючий бренд, ідеї, традиції міста, зробивши їх більш привабливими для всіх шляхом "об`єднання полярних точок зору, раціонального та ірраціонального, явного і прихованого, шляхом інтеграції". Також вона відзначила, що добитися цього можна, слідуючи принципам взаємної довіри та поваги, відвертості, співпраці на рівних, доступності й уміння ділитися ідеями, свободи особистого вибору.

У свою чергу фахівець з маркетингу проекту Валерій ПЕКАРЬ відзначив, що бренд будь-якого міста асоціюється у його жителів зовсім інакше, ніж намагається нав`язати їм влада, тому новий проект віддалений від влади, не політично, а соціально орієнтований.

Продовжуючи тему, PR-координатор проекту Поліна БАШКІНА додала: "У нас є свої методології, що дозволяють людям об`єднуватися у співтовариства заради єдиної ідеї". "За допомогою унікальних технологій фахівці нашої команди, зустрічаючись з жителями міст, провокують, інтегрують, створюють платформу для об`єднання міських співтовариств, а вони вже створюють Міський бренд", - сказала П.БАШКІНА. За її словами, наявна методика вже була успішно апробована під час зустрічей з жителями Миколаєва, на черзі аналогічні "тренінги" в Запоріжжі, Харкові, Івано-Франківську, Львові, Донецьку.