Київ. 30 березня. УНІАН. Авіакомпанія «АероСвіт» розраховує на використовування на своїх рейсах наступних партій літака Ан-148 на чинних умовах.

Про це повідомив сьогодні на прес-конференції в УНІАН помічник генерального директора авіакомпанії «АероСвіт» по зв`язках з громадськістю Сергій КУЦИЙ.

«Літак Ан-148 не придбано «АероСвітом», він використовується на умовах договору з держпідприємством «Антонов». Наскільки ми знаємо, другий літак держпідприємства «Антонов» готується також для використовування «АероСвітом» на тих самих умовах за договором про спільне використання літака. І ми були б готові на цих умовах і наступні партії літаків цього типу використовувати на наших рейсах», – сказав він.

Відео дня

За словами С.КУЦОГО, авіакомпанія не має жодних претензій до літака, він використовується на багатьох повітряних лініях – і внутрішніх, і міжнародних.

Як повідомляв УНІАН, у червні 2009 року «АероСвіт» і АНТК ім. Антонова підписали меморандум про співпрацю, в якому заплановано, що протягом трьох років компанія придбає або візьме у лізинг десять літаків Ан-148 і його модифікації Ан-158.

2 червня 2009 року авіакомпанія «АероСвіт» почала виконувати регулярні польоти на першому літаку Ан-148 на маршруті Київ – Харків – Київ.

Регіональний реактивний літак нового покоління Ан-148 13 грудня 2009 року виконав перший міжнародний комерційний рейс за маршрутом Одеса – Москва (Шереметьєво) під прапором авіакомпанії «АероСвіт».

У Росії українсько-російський літак Ан-148 здійснив перший комерційний рейс за маршрутом Санкт-Петербург – Москва також у грудні 2009 року.

У лютому 2010 року регіональний реактивний літак Ан-148 під прапором «АероСвіту» почав виконувати рейси до Європи.

Довідка УНІАН. Ан-148 – регіональний близькомагістральний літак, розрахований на комфортне перевезення 68 пасажирів. Дальність польоту становить 3,5 тис. кілометрів, крейсерська швидкість – 800-870 км/год. Особливістю цього типу повітряних суден є високе розташування двигунів, що дозволяє літаку виконувати зльоти і посадки навіть на аеродромах з низькою якістю покриття. Сучасне бортове обладнання уможливлює посадку машини за складних метеорологічних і нічних умов. Літак спроектовано київським АНТК ім. Антонова, у програмі виробництва задіяні завод «Авіант» в Україні і «Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство» в Росії.