«Новофлот» заявляє про перешкоджання роботі буксирного флоту компанії в акваторії порту «Южний»

16:23, 24 березня 2010
Останні події
4 0

Київ. 24 березня. УНІАН. Найбільший оператор буксирних послуг – компанія «Новофлот» - заявляє про перешкоджання діяльності буксирного флоту компанії в акваторії порту «Южний».

Про це заявив сьогодні на прес-конференції в УНІАН генеральний директор компанії Вахтанг ХАНТАДЗЕ.

«Після того, як нас у черговий раз зупинили, ми вчора подали протест до Генеральної прокуратури України з вимогою дати оцінку і притягати до відповідальності винних осіб, насамперед начальника порту Юрія КРУКА», – заявив він.

За словами В.ХАНТАДЗЕ, минулого року «Новофлот» підписав договір з стивідорною компанією «Трансінвестсервіс» (ТІС), причали якої знаходяться в акваторії малого Аджалицького лиману (акваторія порту «Южний»), на надання послуг зі швартування, заведення/виведення суден. Проте начальник порту «Южний» видав заборону на роботу буксирів, які не належать порту.

«Жодного дня нам не вдалося попрацювати», – відзначив В.ХАНТАДЗЕ, наголосивши, що це триває з серпня 2009 року.

За даними гендиректора компанії, за вказаний період збитки «Новофлоту» становили 2 млн. 850 тис. євро. Весь цей час «Новофлот» шукав захисту у суді і прокуратурі, оскільки в компанії вважають, що начальник порту «Южний» своїм рішенням порушує Конституцію України, Кодекс торговельного мореплавання, Господарський, Адміністративний кодекси.

Як повідомив В.ХАНТАДЗЕ, 23 жовтня 2009 року Господарський суд Одеської області ухвалив рішення не перешкоджати діяльності «Новофлоту», проте в порту проігнорували постанову. У лютому 2010 року Вищий госпсуд підтвердив рішення обласного госпсуду, проте в порту рішення знову не виконали.

За даними гендиректора «Новофлоту», також не виконано рішення Чорноморської транспортної прокуратури в Одесі, яка 10 березня 2010 року винесла протест начальнику порту і ухвалила рішення врегулювати ситуацію і забезпечити діяльність «Новофлоту».

За словами В.ХАНТАДЗЕ, рішення про те, чий буксир використовувати, має ухвалювати не начальник порту, а капітан судна, оскільки він відповідає за безпеку і краще знає, який буксир необхідний для даного судна. На його думку, начальник порту порушує антимонопольне законодавство. «Порти мають співпрацювати з приватними компаніями, які можуть забезпечити буксирами порт», – відзначив він.

Як наголосив В.ХАНТАДЗЕ, у чорноморських портах давно назріла необхідність оновлення флоту, оскільки ступінь зношування буксирів становить 95-98%.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter