Київ. 3 лютого. УНІАН. Оператори ринку платіжних терміналів заявляють, що проблеми в роботі виникли лише в однієї компанії - «Айбокс».

Про це на прес-конференції в УНІАН заявили представники компаній, що здійснюють свою діяльність на ринку надання послуг через платіжні термінали.

«Хочу заявити, що термінали, підключені до компанії EasySoft, продовжували і весь час проводили платежі без затримок, згідно з регламентом. Всі платежі проходять в штатному режимі», - сказав на прес-конференції генеральний директор ТМ EasySoft Олексій СВИРИД.

Відео дня

Ці слова також підтвердив генеральний директор ТОВ «Платіжка» Владислав СЛАБКОВИЧ: «Решта всіх операторів ринку працювали в звичайному, нормальному, штатному режимі. «Айбокс» – це велика частина ринку, але не найбільша. Існує близько 10 великих компаній – операторів ринку. Людям слід відрізняти одну компанію від іншої». За його словами, кол-центр компанії «Платіжка» після збою роботи терміналів "Айбокс" приймав до 100 дзвінків на день від стурбованих користувачів, які не ідентифікували термінали "Айбокс" і термінали інших компаній.

Ситуація, що склалася, призвела до значного зниження оборотів терміналів інших мереж, оскільки оператори і провайдери послуг у своїх попередженнях про блокування платежів через мережу "Айбокс", рекомендували абонентам проводити платежі іншим шляхом: за допомогою скретч-карт, онлайн-систем платежів тощо.

Учасники прес-конференції заявили, ситуація. що виникла, не має впливу на якість роботи їхніх мереж, і користувачі можуть продовжувати здійснювати платежі через платіжні термінали.

Як повідомлялося в ЗМІ, 28 і 29 січня ц.р. стався збій в роботі мережі "Айбокс". Представники компанії – власника мережі пояснили те, що сталося, технічними роботами, які триватимуть до 7 лютого 2010 року. Власники мережі терміналів обіцяють, що кошти, переказані на рахунки, але не одержані абонентами, повернуться в повному обсягу після 7 лютого ц.р.