Співавтор Генплану столиці вважає, що КМДА має ввести обмеження на в’їзд автомобілів у центр міста

14:57, 03 лютого 2010
Останні події
1 0

Київ. 3 лютого. УНІАН. Член Науково-експертної ради аналітично-дослідницького центру «Інституту міста» Володимир ЧЕКМАРЬОВ, один з авторів нинішнього Генерального плану столиці наголошує на необхідності введення обмежень на в’їзд автомобілів у центр Києва.

Про це В.ЧЕКМАРЬОВ заявив на прес-конференції в УНІАН, присвяченій презентації аналітичного дослідження “Краще місто України”.

“Всі вже повинні зрозуміти, що в центральній історичній частині міста, я вже не кажу про “ядро”, кількість машин повинна бути обмежена. В’їзд має бути обмежений або тимчасовий”, - сказав В.ЧЕКМАРЬОВ.

За його словами, в центрі ціни на стоянку повинні бути дуже дорогі, й місць для паркування має бути “не так багато, як ставить наша адміністрація, на кожному кутку”.

Говорячи про забезпечення міста парковками, В.ЧЕКМАРЬОВ зазначив, що саме вирішення цього питання дозволить розв’язати транспортну проблему в столиці, в тому числі проблему заторів. “Паркінги вирішують проблеми транспорту, тому це питання сьогодні в Києві, і в інших містах світу – №1. Будувати всередині чи зовні - не має значення. Все залежить від пожежної та екологічної відстані”, - сказав експерт. При цьому він висловив переконання, у Києві зараз необхідно будувати великі багатоповерхові паркінги в місцях, що прилягають до комунальних зон. Причому існуючі одноповерхові слід замінити багатоповерховими.

"Є схема розміщення стаціонарних гаражів. Ця схема була видана місту, і по ній треба було працювати. В громадських центрах, на територіях, безпосередньо прилеглих до метро, зупинках транспорту, повинні були побудувати такі рамки-паркінги відкритого типу. Але жодного побудованого гаража не бачив”, - зауважив В.ЧЕКМАРЬОВ.

У свою чергу, директор “Інституту міста” Олександр СЕРГІЄНКО розкритикував ідею нинішньої столичної влади зводити багатоповерхові паркінги у дворах будинків.

“Є СНІПи, які не дозволяють цього робити. А крім того, в Москві ця практика не отримала підтримки. Люди не захотіли, щоб у них якісь потвори двоповерхові серед двору стояли”, - сказав він.

Як повідомляв УНІАН, про намір найближчим часом встановити плату за в`їзд у центральну частину міста Київський міський голова Леонід ЧЕРНОВЕЦЬКИЙ заявляв ще у жовтні 2008 р. За його словами, зібрані від такого нововведення гроші будуть спрямовані на будівництво нових доріг, ремонт вже існуючих та на інші цілі дорожнього господарства.

У вересні 2009 р. перший заступник голови КМДА Ірена КІЛЬЧИЦЬКА заявила, що столична влада розробляє новий проект – “дворову або народну парковку”. Проектом передбачається облаштувати прибудинкові території безкоштовними наземними кількаповерховими паркінгами із залученням коштів автовласників, що проживають у розташованих поруч будинках.

І.КІЛЬЧИЦЬКА зазначила, що подібні проекти реалізуються у Москві.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter