Київ. 25 січня. УНІАН. Більше 50% звернень у Всеукраїнську громадську організацію “Захист прав споживачів фінансових послуг” стосуються вкладів у проблемних кредитних союзах.

Про це повідомив президент і засновник ВГО «Захист прав споживачів фінансових послуг» Руслан ДЕМЧАК сьогодні під час презентації громадської організації в УНІАН.

Крім того, за його словами, майже 30% звернень стосуються роботи банківських установ і близько 12% - незадовільного обслуговування страхових компаній. Станом на 25 січня в організацію звернулося 5448 чоловік, з яких 55,8%, – жителів Києва і Київської області.

Відео дня

Щодо кредитних союзів, то питання громадян, які звернулися, найчастіше стосуються невиплати вкладів. Велика частина запитів стосовно банків стосувалася проблем з депозитами, а саме – неможливості їх забрати (78,2%), проблеми з кредитами мали 20% тих, що звернулися, з некоректною роботою банківських працівників зіткнулися 1,8% тих, хто звернувся в організацію.

За словами партнера ВГО «Захист прав споживачів фінпослуг» Романа МАЙДАНИКА, завданням організації є формування належної правоохоронної практики, виявлення основних недоліків законодавства. Зокрема, як зазначив Р.МАЙДАНИК, в Україні необхідно визначити саме поняття «Споживач фінансових послуг».

Крім того, організація відстежує формування законодавства щодо надання кредитів фінансовими установами.

Довідка УНІАН. ВГО “Захист прав споживачів фінансових послуг” діє з 26 листопада 2009 р. Напрямки діяльності: надання безплатної юридичної підтримки вкладникам банків, інвестиційних фондів, кредитних союзів, клієнтам страхових компаній і фондів фінансування будівництва.