Кандидати у президенти не надали виборцям чітких планів реалізації своїх програм - експерти

13:17, 11 січня 2010
Останні події
0 0

Київ. 11 січня. УНІАН. Усі кандидати у президенти України не надали виборцям чітких планів реалізації своїх програм для здійснення людьми раціонального вибору.

Такі висновки дослідження перебігу виборчої кампанії у рамках першого етапу проекту за підтримки Фонду "Відродження" "Виборчий тендер 2010: усвідомленість вибору, прозорість учасників, відповідальність переможця" презентував сьогодні на прес-конференції в УНІАН координатор проектів ГІМЦ "Всесвіт" Віктор ГАРБАР.

"Кандидати на вищу державну посаду не спромоглися викласти свої пропозиції щодо вирішення нагальних проблем держави та суспільства у вигляді чітких планів, що передбачають надійні способи перевірки їхньої реалізації, і тим самим практично всі кандидати позбавили виборців необхідної для здійснення раціонального вибору інформації і мінімізували можливості вільного вибору", - сказав він.

Даючи оцінку перебігу виборчої кампанії, В.ГАРБАР назвав її "змаганням публіцистів, коментаторів та критиків, не здатних запропонувати суспільству чіткі, конкретні та економічно обгрунтовані плани вирішення нагальних проблем".

За його словами, неготовність, нездатність і небажання кандидатів до суспільного діалогу перетворили президентські перегони на "суцільний аматорський концерт художньої самодіяльності вихователів дитсадка, влаштований для своїх розумово-відстали вихованців".

Таку думку підтримав і провідний науковий консультант ВГО "Альянс "Майдан" Віктор ПУШКАР. "Особливість виборів-2010 - мінімум інформаційного впливу і максимум нормативного", - сказав він.

У свою чергу провідний радник ВГО "Альянс "Майдан" Олександр СЕВЕРИН зауважив, що "вибори - це національний тендер проектів вирішення актуальних суспільно-політичних проблем, проектів розвитку суспільства, де кандидати - автори тендерних пропозицій, а виборці - тендерна комісія, яка має раціонально вибрати найкращу пропозицію".

А тому, на його переконання, кандидати у президенти "мають являти собою не набір декларацій, а логічний ланцюг "проблема - мета - засоби досягнення мети - необхідні ресурси - результат". "В іншому ж випадку виборець є лише об єктом маніпуляцій", - сказав О.СЕВЕРИН.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter