МЗС створює цілодобову “гарячу лінію” для звернень громадян

14:27, 28 грудня 2009
Останні події
1 0

Київ. 28 грудня. УНІАН. Міністерство закордонних справ створює цілодобову “гарячу лінію” для звернень громадян.

Про це на прес-конференції в УНІАН повідомив заступник міністра закордонних справ України Валерій ЧАЛИЙ.

Він сказав, що за дорученням міністра закордонних справ Петра ПОРОШЕНКА для цього в МЗС буде створена окрема структура.

За його словами, з 1 січня 2010 року будь-який громадянин України зможе не лише поскаржитись на виниклу у нього проблему в сфері візового забезпечення, а й заявити про порушення його соціальних, юридичних прав під час перебування закордоном. При цьому фахівці консульських та дипломатичних установ в цілодобовому режимі реагуватимуть на ці звернення. Також в МЗС буде здійснюватись оперативний контроль за вирішенням проблем, з якими звернулись громадяни.

Гаряча лінія функціонуватиме на базі Контакт-центру, створеного два з половиною року тому фондом Арсенія ЯЦЕНЮКА “Open Ukraine”.

Як повідомила директор фонду Іванна КЛИМПУШ-ЦИНЦАДЗЕ, міністерство раніше здійснювало лише інформаційну підтримку, а фінансувалася робота центру фондом. Відтепер, діяльність Центру повністю забезпечуватиметься МЗС, що, на думку учасників прес-конференції, свідчить про збільшення уваги дипломатичного відомства до підвищення правової обізнаності громадян, які планують виїхати за кордон чи перебувають поза межами України, та сприяння у відстоюванні ними своїх прав.

І.КЛИМПУШ-ЦИНЦАДЗЕ наголосила, що моніторинг роботи Контакт-центру засвідчує актуальність та затребуваність такої діяльності. Так, за 2,5 року існування до них звернулося понад 200 тисяч громадян, більшість цих дзвінків стосувалось довідкової інформації.

Вона розповіла, що Контакт-центр проводив опитування щодо проблем, з якими стикалися громадяни України при оформлені віз. Відповідно до опитування майже половина відчувала такі проблеми (50,09% не стикались з жодними проблемами). 19,3% - зіткнулись з безпідставною відмовою, 7,6% були невдоволені великими чергами, 7,5% бажали б заповнювати менший перелік документів для оформлення, майже по 3% були стурбовані тривалим очікуванням відповіді, або скаржились на некоректну поведінку співробітників, які займалися оформлення візи. Також в Контакт-центрі склали своєрідний антирейтинг посольств. Так, до найбільш проблемних, за словами І.КЛИМПУШ-ЦИНЦАДЗЕ, відносяться посольства ФРН, Італії, Іспанії, Польщі, Франції, також з країн нешенгенської зони багато нарікань на посольство США.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter