ПРЕМ’ЄР-ЛІГА розпочала співробітництво з лідером світового спортивного маркетингу IMG

12:19, 15 грудня 2009
0 0

14 грудня  в Києві  відбулась спільна прес-конференція Прем’єр-ліги та компанії IMG.

На ній виступали : Віталій Данілов, президент Прем’єр-ліги;  Ден Мерхем (Dan Markham), директор з розвитку бізнесу IMG Media; Олександр Вайнштейн, представник IMG в країнах СНД та Балтії;  Олександр Денисов, директор ТК «Футбол», Офіційного телетранслятора Прем’єр-ліги на території України, виробник трансляцій та оглядів турів для IMG; Вадим Галаган, директор з розвитку Прем’єр-ліги.

Прем’єр-ліга заключила контракт з IMG на два з половиною роки. Він включає в себе реалізацію всього пакету медіа-права на Епіцентр Чемпіонат України з футболу за винятком України та Росії, на території яких Прем’єр-ліга продаватиме свій продукт самостійно.

Віталій Данілов підкреслив, що IMG було обрано за принципом «щоб досягти успіху, потрібно працювати з кращими». «Ми вважаємо, що IMG – кращі в своєму бізнесі», – сказав Данілов. Говорячи про телетрансляції, Віталій Данілов відзначив, що потрібно змінювати менталітет любителів футболу – привчати їх до того, що за якісні трансляції  треба платити, та порівняв вартість місячної підписки на ТК «Футбол» на супутнику з ціною білету в кіно.

Ден Мерхем розповів про перспективу роботи з українським спортом (IMG займається не тільки футболом), в якому Прем’єр-ліга, – тільки вершина айсбергу. Мерхем відзначив, що не дивлячись на те, що робота тільки почалася, інтерес до чемпіонату серед клієнтів IMG вже відчувається.

Олександр Вайнштейн заявив, що зараз головне – дати поштовх бренду «Український футбол», щоб люди у всьому світі бачили, що це видовищні ігри, що якість трансляцій – висока. «Коли ми кілька років тому починали роботу з російською лігою – всі сміялися, а зараз ми бачимо справжній інтерес. На сьогодні у IMG більше 30 покупців матчів російського чемпіонату: це як телеканали, так і інтернет-мовники. В першу чергу, чемпіонат Росії дивиться Східна Європа і країни, де є багаточисельна російська діаспора (США, Німеччина). Окрім цього, російські голи часто потрапляють до телепрограми «Eurogoals» на каналі «Eurosport».

Олександр Вайнштейн на російському прикладі розповів також про кумулятивний ефект в маркетингу. «Зарубіжні гравці бачать, що таке російський футбол, і легше приймають рішення приїхати грати до Росії. Це популяризація всього російського футболу».

Окрім того, представник IMG в СНД заявив, що наступні кілька років будуть найважчими для маркетингу української Прем’єр-ліги, але головне – запустити процес. Вайнштейн відзначає, що якість трансляцій українського чемпіонату та якість деяких ігор не поступаються матчам європейських ліг.

Проте, окрім просування чемпіонату, співпраця з IMG вирішує і конкретні фінансові задачі. У контракті обумовлена гарантована сума, яку отримає Прем’єр-ліга від IMG за право реалізовувати медіа-права, а також – бонуси.

Олександр Денисов відзначив, що при виробництві телетрансляцій на кожному матчі працює від 9 до 13 камер. «Ми виконуємо всі технічні вимоги по трансляціях, зокрема – і по кількості повторів. А для того, щоб обличчя футболістів були добре помітні – орендуємо спеціальні оптичні лінзи».

Інформаційна довідка

IMG − світовий лідер індустрії спорту, розваг та медіа.

IMG була заснована в 1960 р., ставши «піонером» у галузі спортивного маркетингу, і наразі має більш ніж 60 офісів в 30 країнах світу.

Бізнес IMG охоплює організацію спортивних подій, виробництво і розповсюдження медійних прав, розвиток бренду, консультування у галузі спонсорства, ліцензування, представлення інтересів спортсменів, спонсорські продажі та інші послуги. Досвід, контакти та ресурси IMG допомагають клієнтам та партнерам досягти їхніх цілей.

IMG виробляє , організовує та володіє правами на велику кількість найбільш престижних спортивних подій, тим самим надаючи своїм клієнтам унікальну можливість будівництва власних брендів.

Клієнтами IMG в галузі медіа є клуби та федерації. IMG представляє права на такі масштабні події як: The Wimbledon, Australian Open, ATP Master Series, America`s Cup, IAAF Diamond League, IOC, ISU, Rugby World Cup, The Open Championship, The PGA Championship, FIVB, NFL, FEI, Moto GP та багато інші.

Клієнтами і партнерами IMG у сегменті футболує :

1. Провідні футбольні ліги: Англії, Росії, Нідерландів, Данії, Бельгії і Швейцарії.

2. Національні футбольні асоціації: Англії, Нідерландів, Шотландії, Уельсу, Кіпру, Ліхтенштейну, Канади, Росії та інші.

3. Топ-клуби: «Манчестер Юнайтед», «Челсі», «Барселона», «Баварія», «Аякс» та інші.

Детальніше –  www.imgworld.com.

ПРЕМ`ЄР-ЛІГА – об`єднання шістнадцяти найсильніших професіональних футбольних клубів. Заснована у 2008 році.

Детальніше –www.fpl.ua.

ПРЕМ’ЄР-ЛІГА почала співробітництво з  IMG  23.11.2009р.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter